Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Hej Lårdibårdi!! :D Vi har haft det bra, chillat, läst, badat, dvs vääääldigt hårt arbete! :angel: :D Har du haft det bra hemma? Kul att se dig i den här tråden igen! :D
 
Sv: Beach 2014

:D

Låter som en jätteäcklig semester! :yuck: ;)

Nä, inte speciellt, jag har ju blivit av med mitt jobb. Men jag försöker springa av mig ångesten, eller nåt? :)
 
Sv: Beach 2014

Eller hur, stackars mig! ;)

Ah, jag förstår. Hade hoppats att den situationen förbättrats under tiden jag var borta. :/ Men ja, springa av sig ångesten funkar ju alltid, för stunden iaf?
 
Sv: Beach 2014

*kl*

Jävlar anåda vad ni skriver, helt missat att förra tråden va kaputt ^^
Här står det relativt stilla, har fått två grabbar som inneboende så de blir inte mkt tid till vare sig dator eller träning.
Men vikten går neråt lite i taget.
Är snart nere på 109kg stadigt :)
Har även börjat springa så smått på gymmet. 20min intervallträning 1min gå 1min jogga. :)
 
Sv: Beach 2014

Stackars, stackars dig! Hoppas du har träningsvärk i käkarna av allt glassätande? :devil:

Nope, ingenting än! Det löser sig på nåt vänster, förhoppningsvis. :)
 
Sv: Beach 2014

Glass har jag faktiskt inte ätit - ingen frys (eller el eller vatten) i stugan. Jag fick hålla mig till ostbågar. :angel: ;)

Ah, drygt! Det tror jag med. :)
 
Sv: Beach 2014

Detta är ett super-KL och säkert något som alla redan vet, men jag lärde mig något nytt om hjärtinfarkt förra veckan iaf :)!

En massa forskning visar att det är farligare att inte röra på sig ens litegrann (alltså ungefär 30 minunters promenad om dagen) än att ha ett BMI på över 30! Tycker att detta är ganska ballt faktiskt :D.
 
Sv: Beach 2014

Detta är ett super-KL och säkert något som alla redan vet, men jag lärde mig något nytt om hjärtinfarkt förra veckan iaf :)!

En massa forskning visar att det är farligare att inte röra på sig ens litegrann (alltså ungefär 30 minunters promenad om dagen) än att ha ett BMI på över 30! Tycker att detta är ganska ballt faktiskt :D.
 
Sv: Beach 2014

Oj, det var faktiskt lite intressant! Känner mig jätte-odödlig här nu :D ;)

KL

Idag har jag för övrigt en såndär jobbig dag då jag bara ser fett fett fett på mig själv och panikar över att tröjan jag använde senast för 5 år sedan sitter lite tightare om magen än den gjorde då. Det har alltså hänt någonting (icke positivt) men min vikt på 5 år. Uuusch. (ja, jag vet att det kanske inte är klokt att panika över att man inte är lika smal som när man var 16 år gammal, men jag gör det ändå)

Ska försöka ta fokus från det här nu och fortsätta med min sjukt effektiva och härliga lediga dag istället. Började dagen tidigt med en promenad då jag köpte med mig färska jordgubbar och nybakade fullkornsfrallor som jag tog med hem till en kompis som inte mår så bra just nu. Pilade sedan hem igen och har städat, fixat naglarna och betalat räkningar sedan dess. Nu står packning, svara på mail och rensa garderoben på schemat! Heja heja heja!
 
Sv: Beach 2014

Jag tror det är min medryttare som forskar om det där :D

*kl*
Har fått mail om att kvällens gruppträning är en gemensam promenad. Jag är inte direkt peppad längre... :cool:
 
Sv: Beach 2014

Jag läser allt ni skriver och ni är så himla duktiga allihop!

För mig går det ganska trögt den här veckan. Vi släppte ihop hästarna som ska gå tillsammans i vinter i lördags, och min mycket kaxiga unghäst lyckades få sig en ordentlig spark (det är inte utan att jag faktiskt tycker att hon förtjänade det, hon är så sabla arg och bitchig mot andra hästar att hon behöver lite mothugg), så hon får vila en vecka. Dessutom måste jag ta bort min ponny sen elva år tillbaka, så jag känner inte någon motivation till någonting just nu. Men det kommer väl tillbaka när det här är över.
 
Sv: Beach 2014

Tråkigt med hästen.:( bävar själv inför den dagen, när jag måste ta bort min häst. Så förstår att du inte orkar ta tag i träningen.
 
Sv: Beach 2014

Vet du, det behöver inte alls betyda att du var smalare då - från att man är 16 till 21 så växer man fortfarande, typ höfter och kroppen i sig. Det kan alltså vara saker du inte kan påverka öht, utan helt normal utveckling. :)

KL

Dricker lakritste och tänker på Chili! :D
 
Sv: Beach 2014

+ MalanMjöl och Chili: Tack för uppmuntran! Och tur att jag sprang lite i morse för det har liksom varit både tårta och bakelse på jobbet idag.:o:D
 
Sv: Beach 2014

Typ. Visst, det står att om man inte KAN gå så får man vara inne på gymmet, men det har jag heller ingen lust med. Får väl se det som bra med tanke på förkylningskänningarna eller nåt.
 
Sv: Beach 2014

Haha, gulle! :D Jag velade mellan kamomill och lakrits idag, kamomill vann. Ska bli så gött att åka hem i helgen, då ska jag hämta min förkylningshonung! Det förgyller tekoppen. :d Och förhoppningsvis hålls förkylningar borta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 459
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp