Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Idag hinner jag nada men måste såklart ändå avlägga rapport :angel:. Idag bidde det kortare promenader med en sammanlagd längd på typ 6 km. Har även ridit en kortare dressyrträning :)! Min förkylning börjar ge mig sig men jag är rädd att jag kommer börja hosta vid kraftigare ansträngning. Funderar på att ev. gå ut och supersegspringa imorgon pga det.

Klart slut!!! sov sött alla :)!
 
Sv: Beach 2014

Kl

Över 250 inlägg på bara några dagar?! :eek: har ni ens hunnit träna något? :D

Jag har chillat i fjällen, men det är skönt att vara hemma igen. :) imorgon hoppas jag att min förkylning släppt helt så att jag kan träna igen. Suger i styrketräningstarmen nu! :D

Har det hänt något nytt medan jag var borta? (Nej, jag kommer inte att läsa ikapp! ;))
 
Sv: Beach 2014

Kl

Sällar mig till skaran som åkt på en förkylning. Inte så kul. Men istället för att träna har jag tröstat mig med att börja planera min rundresa i Australien och Nya Zeeland! Hittills har jag bokat en dagstur genom Daintree rainforest, en heldag med snorkling i Stora Barriärrevet och att simma med vilda delfiner!!!! :banana: :bump: :banana: :bump:

Bara 6 intensiva veckor kvar i skolan, sen går jag på sommarlov!!! (och jullov?)
 
Sv: Beach 2014

KL

Idag har jag bara tagit en 6 km promenad och tränat armar. Klarade faktiskt 5 riktiga armhävningar där jag gick ned djupt!! Nu jävlar i mig ska jag bli asgrym på armhävningar, något jag aldrig kunnat göra tidigare!! :bump:
 
Sv: Beach 2014

Heja! :)
Bra jobbat ju :)

Jag cyklar till och från jobbet, står och går hela dagarna och far runt och städar :p
Är rätt trött när jag kommer hem så blir inte mycket gjort utöver det nu. Men är alla fall zumba på söndagar och styrka på onsdagar. Fast sambon jobbar eftermiddag den här veckan så då blir det inget i morgon.
 
Sv: Beach 2014

:)

Det är duktigt ju! :)

Jag är jättesugen på att börja med någon form av kampsport/självförsvar/etc. Men vet inte vad riktigt? :o
 
Sv: Beach 2014

Hej Mammas! :bump:

Något nytt är att jag har skaffat gymkort! Tränat tre gånger hittills och det är jättekul :D
 
Sv: Beach 2014

Åh, det verkar så himla roligt! Jag är själv stammis på gymmets boxpass, men det vore ju ännu roligare att börja på riktig kampsport. Men vet inte heller vad man ska välja? MMA eller kickboxning verkar urkul men jag vet inte om jag är så sugen på att slå på människor istället för mittsar :D Har någon i tråden koll?

Jag känner att jag är totalt ur gängorna med kosten och tänkte försöka mig på en sockerfri månad för att bli av med sötsuget. Inget godis, ingen glass, inga bullar. Undantaget min födelsedag :D Någon som är på?
 
Sv: Beach 2014

Hej Mammas, du är saknad!

Jag har börjat få tillbaka min motivation igen :) I morse sprang jag 3 km innan frukost, jag dog lite:D
 
Sv: Beach 2014

Hej Mammas, du är saknad!

Jag har börjat få tillbaka min motivation igen :) I morse sprang jag 3 km innan frukost, jag dog lite:D

Duktigt!! Jag har insett att om det ska bli morgonlöpning så måste det ske direkt, inte efter jag har ätit frukost och satt mig i soffan... :cautious:

Ska packa färdigt väskan så får jag se om det blir en promenad eller om jag tar mig samman till en löprunda innan jag åker.
 
Sv: Beach 2014

Min kusin håller på med MMA (tror jag? eller annan väldigt hårdhänt kampsport, ej boxning). Han slår sig rejält hela tiden. Senast så bröt han ett revben när en annan kille som vägde säkert 20 kg mer satt på hans bröstkorg. O_o

Haha det där lät visst lite brutalt, bara. Han älskar sin sport måste jag också säga. :D Totally MMA crazy!
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2014

*KL*

Nådde mitt mål (10 000 steg) på stegräknaren igår och den landade på 12 542 steg :) Får se hur det går idag. Har inte planerat någon ridning men jag kanske eventuellt tömkör honom istället och då blir det ju som en promenad/joggingtur för mig :)
 
Sv: Beach 2014

Jag lovar rapport och hoppas att det går att träna. Vaknade nämligen med känningar av den förkylning som resten av familjen också dras med :( Jag vill inte bli sjuk, jag vill ju träna!!! :mad:
 
Sv: Beach 2014

Har inte läst ikapp men ville bara komma hit lite & klaga på mig själv.
Denna månaden har verkligen varit katastrof.Har inte alls hunnit träna mycket alls.I juli tränade jag en del på gymmet & jag kom ju faktiskt 5a i endomondo tävlingen men sen kom jag in i en rejäl svacka.Mår ju mycket bättre nu men hur fasen hittar jag motivationen igen?
 
Sv: Beach 2014

Heja heja! Himla bra att gå ut och springa så tidigt!

Jag har träningsvärk från gårdagens träning, woop woop! Helt klart värst i höfterna/sidan av magen.
 
Sv: Beach 2014

Roligt! :D :D :D Åh, nu blev jag sugen på att köra styrka idag - jag som bokat in mig på combat + grit ikväll. :p

Emth - Åh, vad du är duktig, bra jobbat! :D Jag har saknat er också, den glada stämningen i den här tråden är liksom "hemma" på något vis. :D
 
Sv: Beach 2014

+ LV

Åh, det verkar askul! Jag har insett att det inte funkar för mig iom att ställena här ligger i stan och det är meckigt att ta sig från hooden dit, plus att det är det här med barnpassning och så också. Men om jag började skulle jag nog börja med typ kickboxning. Har en kompis som kör det, verkar asroligt. Hon är iof blåslagen titt som tätt, men tja sånt får man ju ta. :angel: Jag vet dock inte om jag skulle kunna köra det någonsin med mina handleder, men det är en dröm iaf. Precis som rollerderby - men den tror jag inte heller att jag kommer att införliva. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 459
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp