Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

*KL*

Fortfarande förkyld, inne på tredje veckan! Såååå tröttsamt! Sitter i halsen nu så jag har inte vågat mig ut på nån löptur. Har inte sprungit på tre veckor nu och börjar få abstinens! Rider och promenerar just nu. Har letat fram min stegräknare och försöker nå 10 000 steg per dag, vilket kan vara en utmaning med kontorsjobb ;) Men jag går mer än man kan tro på jobbet faktiskt!
 
Sv: Beach 2014

Haha japp, känner dock att träningsvärken blir värre och värre, drar mig för att gå i trappan :D

Det är inte riktigt halsont men början till det, så jag tänkte att det är dumt att göra det värre med träning. Snuva är ju lugnt, tycker man ofta är lite snuvig på morgonkvisten såhär års!
 
Sv: Beach 2014

Fy vad segt :(

Zass: låter klokt att ta det lugnt ändå. Ja, jag hoppas det. Är sugen på en löptur för en gångs skull :)
 
Sv: Beach 2014

Ja det är skittrist! Jag som precis började komma in i mina 5 km och så blir jag sjuk...:(

Har i alla fall varit hemma hos hunden på lunchen och gått en kort promenad. Blir nog en promenad bort till min dotters farbror sen efter jobbet också för min man skulle hjälpa honom med veden :)
 
Sv: Beach 2014

*kl*
Jag har varit i stallet och ridit en sväng på stubbåkrarna :love: och sen rejsat till stan och dejtat cili på gymmet en sväng :) Eftersom jag hade lite bråttom idag blev det högre vikt och färre reps gjorda, får se vad musklerna tycker om det sen ;)
 
Sv: Beach 2014

Eftersom jag inte har häst så tycker jag vi inte får skriva om hästar i tråden, jag blir så himla avundsjuk!:o:angel::D
 
Sv: Beach 2014

kl

En halvtimme gym, sen var jag halvdöd. Fick bli en väldigt lugn omgång för mig. Jäkla bihålor :(

MEN!! Dagens bästa grej, och som gjorde mig hundra gånger mer glad i kroppen än gymhalvtimmen: jag har skrivit kontrakt på ny lägenhet. En etta på 39 kvm med RIKTIGT kök och sprillans ny spis!!! Förstår ni vad det kommer göra för mina matrutiner?!
Åh kyckling i ugn, vill du bli min fru?
 
Sv: Beach 2014

Vi får våldgästa cili för ett inflyttningskalas sen! Jag gissar att min transport får stå till förfogande även denna gång så vi lär väl ses ;)
 
Sv: Beach 2014

Så länge det inte är den tjugofjärde :D :rofl:

Ninnurur, innan dess måste vi väl ha fått till en gymdejt så vi kan träffas ;)
 
Sv: Beach 2014

Haha jag kan ha flytta-in-kalas istället. Dvs ni kan få hjälpa till att bära ;) Gratis träning och gratis mat, TÄNK så bra!! ;)
Denna gången har jag ju dock ingen bil med dragkrok :(
 
Sv: Beach 2014

Nej men drag har ju faktiskt jag ;) Vi får bara boka en dag då jag kan slippa både häst och barn :D

Zass - hur har du det på torsdag?
 
Sv: Beach 2014

kl

Hoppar in i tråden en snabbis!

Har cyklat totalt säkert mellan 5-7 mil i helgen. Hade paus från joggingen.
Joggade 7 km idag och vågen visar under 53 kilo!:banana:
 
Sv: Beach 2014

1 december, boka in det genast!

Jag har precis satt i mig en jäkla hög med fruktsallad. Och jag har en liter till. Vitaminchock var ordet.
 
Sv: Beach 2014

Torsdag hade jag tänkt gymma på förmiddagen, har skrivit 8:30 i kalendern men kan köra lite senare om det passar dig? :)

cili, 1a december ska jag på julbord kom jag ju på :( (mormor bokar alltid det i augusti :p)
 
Sv: Beach 2014

Ja strax efter 9 passar mig bättre om det funkar? Jag lämnar på dagis 8:45 och sen kör jag till föräldrarna i fålhagen (5 min) och cyklar ner på stan :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 459
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp