Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Men du - vad duktig du är som tagit tag i det! Jag är så otroligt imponerad av alla som har viljestyrkan och kraften att ta tag i och verkligen bli av med sockerberoendet! Jag har försökt själv och tycker att det är så otroligt svårt, har börjat och gett upp säkert 10 gånger. Ofta går det ganska bra ungefär en vecka, inte mer. Det låter som om du är motiverad och kämpar på bra.
Heja dig! Du kommer att fixa det hur bra som helst, och älta på när det känns jobbigt. :)

Som Lorden sa, klaga och gnäll hur mycket du vill här i tråden! ;)

Förresten, skulle ni gymma imorgon och vilken tid i så fall?

Tack båda två! :)

Zass - vet inte tid än men jag gissar efter lunch, typ 12:45 eller så. Lägger in i kalendern!

*kl*
Har rört mig typ noll och inget idag känns det som. Mår fortfarande lite halvkymigt men laddar ändå för en 4 km PW om en stund.
 
Sv: Beach 2014

Nu har vi bestämt till 11:30, med brasklapp för att jag ska till stallet innan så då kan nåt gå snett om man har otur ;)
 
Sv: Beach 2014

Hmm, då får jag överväga saken ;) Har inte bestämt än om jag ska gå på räknestuga vid 10, annars börjar jag inte förrän 14 :)
 
Sv: Beach 2014

*kl*

Jag gjorde det! :D 6:50 gick jag ut och sprang och det kändes bra så det blev till 7,5 km med genomsnittstid på 5:32! Tror jag sprang på energin från muggkladdkakan jag åt igårkväll... :angel: Funkar tydligen att träna tidigt om jag bara verkligen bestämmer mig kvällen innan för att det är planen! Var extra skönt idag eftersom det ösregnat hela eftermiddagen så annars är risken stor att jag aldrig hade tagit mig ut... :o

Emtherlia: Hoppas du hittar motivationen snart igen!

Linisen: Skönt att nya jobbet känns ok!
 
Sv: Beach 2014

1. Sprungit
2. Duschat
3. Städat
4. Pluggat
5. Lagat matlådor
6. Rensat kattlådan
7. Tvättat kläder
8. Tagit av mig ytterskorna.... :D

... Bara resten kvar nu då... Det tog ungefär tjugo minuter att städa, så jag önskar väl att jag fått tummen ur och gjort det X antal timmar tidigare. Herregud. Och jag har FORTFARANDE inte tagit av mig skorna. :yuck:
 
Sv: Beach 2014

*kl*
Kör en fb-copy ;)

Fy fan vad jag är bra!! Nyss hemkommen från min PW: 4,42 km - 40 min 30 sek - 6,55 km/h - 9:09 min/km :) Bästa prestationen hittills, och orkesmässigt hade jag kunnat gå en bit till utan problem! :)

Nu äter jag kvällsfika och eftersvettas :D
 
Sv: Beach 2014

Duktig du är. Kul att du verkar ha kommit igång bra med xtravaganza.

Till alla er som sprungit lopp: Sjukt bra kämpat i värmen.

KL
Själv tillbringade jag lördagen nerbäddad eftersom förkylningen som legat på lut några dagar bröt ut ordentligt. Så det blev en lugn helg, men det var välbehövligt.

Idag började andra veckan på nya jobbet. Jag börjar nu bli riktigt sugen på att skaffa gymkort, kanske hinner göra det på onsdag. Imorgon tänkte jag gå en långpromenad och handla matgrejer så jag kan börja laga lite mera mat på riktigt. Jag gillar nyponsoppa och mackor, men det är inte riktigt hållbart i längden.

Just nu ser jag fram emot att krypa ner i min "nya" bäddsoffa och sova riktigt gott, jämfört med den otäcka luftmadrassen jag hade förra veckan.
 
Sv: Beach 2014

kl

Heja, bra jobbat både Malan och Ninnurur! :banana:

Idag skippar jag träningen, har lite känningar i halsen som jag hoppas kommer försvinna om jag vilar. Tog mig ut på en morgonpromenad i alla fall, 3 km. Skönt! Blir lite mer promenad sen också eftersom jag ska till skolan.

Träningsvärk i låren i alla fall :D
 
Sv: Beach 2014

Låter klokt att vila! Jag är på väg till skolan för en dag i kliniken och övning i att scanna ston. :) var hos kiropraktor imorse och älskar känslan av hur det släpper överallt, nackdelen är hur trött man blir dock :p blir nog ca 25 km transportcykling till stallet senare och så ska jag försöka hinna med en löptur imorgon bitti igen innan jag ska till England på kongress fram till lördag. Lär inte vara så mycket tid över till tränin och lär och niger inte plats i väskan för träningsläger heller då jag ska klara mig med handbagage till fyra dagar och jag är värdelös på att packa lite...
 
Sv: Beach 2014

Härligt med träningsvärk! Mindre härligt med halsont, hoppas det går över snabbt. Själv har jag vaknat alldeles snuvig, men känner inte av nåt annat. Hoppas det släpper under dagen, hade tänkt springa ikväll. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 459
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp