Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

KL

Jag vill också summera min vecka! Känns som en himla bra idé för att underlätta det här med att hålla lite ordning på sig själv... Nu har jag iofs inte kickat igång höstens träning riktigt än utan latat mig en massa i sommar, men om inte annat kan jag ju det här bli ett "lågvattensmärke" att jämföra med när jag väl är igång liksom ;)

Måndag: Cyklade som vanligt till jobbet och hem, totalt 11 km, men annars vila.

Tisdag: Vila.

Onsdag: 21 km cykling.

Torsdag: 5 km promenad.

Fredag: Ridning: intensiv privatträning i 50 minuter.

Lördag: Vila.

Söndag: Cykling tur & retur till jobbet.

Ska försöka hålla mig på ungefär samma nivå nästa vecka, och veckan efter det får jag äntligen återse mitt kära gym :D
 
Sv: Beach 2014

P.S: Jag har fått nackspärret från helvetet, kan knappt röra mig och tycker jättesynd om mig själv. Satan i gatan vad ont allt gör helt plötsligt, inte ens min soffpotatis-pose är smärtfri! Stackars, stackars mig. :(
 
Sv: Beach 2014

Välkommen :)! Skönt att du har sunda mål och faktiskt gillar din kropp som den är :)!

Zassoo: åh så härligt! Solsken all over the place!!

Min lilla förkylning blossade upp rejält idag men vädret var helt strålande och så även mitt humör (??? Jättekonstigt?? Borde vara bakis?!) aja jag flanerade iaf runt närmare 9 km och gjorde duktiga saker resten av tiden, typ lagade matlådor!! Kanske hinner promenera imorgon också :), vi får se, har lite andra aktiviter inbokade som ev kan sätta käppar i hjulet, och jag vill inte konditionsträna med en infektion, hur liten den än är. Mitt psyke tolkar kroppen som bra mycket segare än vad den egentligen är förmodligen.
 
Sv: Beach 2014

Knapp.

Förra veckans summering
Mån gym 60min
Tis 4km löpning
Ons gym 60 min och 35 min crossfit
Tors+fre vila
Lör tjejmilen 10km 66:21
Sön vila

Är nöjd med veckan näringsmässigt. matmässigt nä. den där ostkakan i lördags triggade sötsuget något enormt så igår föll jag för allt vad gott hette.

Den här veckan är svår att planera då jag får mott schema imorgon på nya jobbet.
 
Sv: Beach 2014

Kl

Jag har verkligen kommit ur att träna varje dag, så opepp:( MÅSTE tvinga mig ut idag efter jobbet! Och igår åt jag en meny från Max med milkshake så är supersvullen idag, bra val!:p
 
Sv: Beach 2014

kl

Jag har kommit på det ultimata chokladkakasubstitutet. Nesquickpuffar.
Färre kalorier, knastrar roligt när man tuggar, smakar choklad, inte lika lätt att föräta sig.
Brukar äta dom med mjölk i en mugg, för då ser pufflagret större ut än i en tallrik :angel:

Har dragit på mig en bihåleinflammation och vill mest trycka i mig choklad, godis och andra onyttigheter i soffan. Men icke. Lite nesquickpuffar och en ordentlig frukost får det bli istället, man blir ju inte frisk snabbare av att göra socker till sin enda energikälla.
 
Sv: Beach 2014

För att peppa mig lite så köpte jag ett träningslinne igår:p
142876_008.jpg
 
Sv: Beach 2014

Kl
Är lite seg idag, efter en helg med mockning plus höpåsar till nio hästar per dag. Så nu har kroppen sagt upp sig. Men idag blir det promenad.
 
Sv: Beach 2014

Drygt! Vet du vad den tappade motivationen beror på? Typ mycket på jobbet eller bara en allmän dipp? Snyggt linne! :)
 
Sv: Beach 2014

Usch, krya på dig!

grodan, förstår att du känner dig seg i kroppen efter det, promenad låter som en bra idé :)
 
Sv: Beach 2014

Jag har gymmat med Antenn :D Stel i hela kroppen så jag visste inte vilken del av den som skulle få plågas lite extra :p Det blev benen! Och lite mage.
Så himla skönt att träna på morgonen. Nu ska jag sätta mig och plugga i skolan en stund, börjar inte förrän 13. :)
 
Sv: Beach 2014

Den kom när jag fick ont i foten, på bara ett fåtal dagar försvann all pepp, eller så blev jag så mentalt utmattad av nattloppet. Var ju nervös hela dagen:D

Vad roligt att gymma ihop med någon! Ingen som ska flytta till kalmar och vill ha löp/promenad-sällskap? :p
 
Sv: Beach 2014

Jag är också sjukt omotiverad idag. Abstinensen gör sig påmind en sväng till. Just nu hatar jag socker lika mycket som jag älskar det! :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 458
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp