Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

kl

Hade tänkt att jag skulle till gymmet idag, men så blev det minsann inte. Har helt sjukt ont i halsen och snorar som en unge mitt i vintern. Men har ändå fått in fyra gympass den här veckan, så jag är inte bitter för det.
 
Sv: Beach 2014

KL

Hej!

Skulle gärna hänga på er här, behöver en spark i baken och ni är ju himla duktiga på att peppa och inspirera av det jag läst!

Jag är 19 år, 178 cm lång och väger 63-64 kg. Vill inte gå ner i vikt egentligen, men omfördela fett och skapa lite muskler och gärna även minska fettprocenten då jag har noll muskler... Tränar egentligen ingenting nu men cyklar minst 12 km om dagen då jag har 6 km enkel väg till jobbet. Ofta blir det längre. Men styrketräning/lite längre konditionsträning blir inte av. Funderar på att skaffa gymkort.. Men då måste man ju använda det också haha. Jag har otroligt svårt med motivationen då jag ofta är helt okej nöjd med hur jag ser ut och blir då bara "äsch, såhär kan jag väl se ut".

Men nu jäklar! Ätas bättre ska det göra också. Hehe, det här blir inte lätt :angel:
 
Sv: Beach 2014

Knapp

Idag är jag stel som jag vet inte vad. Men grymt taggad tjejmilen nästa år. ;-) imorgon börjar jag på nya jobbet. Lite nervöst och spännande med. Idag har jag vilodag totalt från allt känns det som. Nu väntar tacomiddag med karln/blivande sambon.
 
Sv: Beach 2014

Du är grymt duktig!! :)

Och alla som sprang på olika sätt igår också! :)

*kl*
Idag blir det nog ingen träning. Har inte hunnit nåt tidigare under dagen och nu har jag middagsresterna att ta reda på, inklusive massor av quinoa och vitkål på/i vardagsrumsmattan...
 
Sv: Beach 2014

KL

Har precis ätit mannagrynsgröt till middag. Åt limfjordsmusslor och kokt ägg till brunch. Just nu sitter jag med spänd förväntan och undrar ifall det blir någon träning ikväll... Allt hänger på mammas jobb :o
 
Sv: Beach 2014

Jag har ingen aning om hur det gick till, men hela rundan är med på endomondo så jag antar att det stämmer. :p
 
Sv: Beach 2014

kl

Tack för alla peppande ord idag :love:

Nu på kvällen blev det drygt 3 km promenad för att mina stackars ömma muskler skulle få röra lite på sig :p Gym imorgon bitti, vet inte vad jag ska köra eftersom jag har träningsvärk i precis hela kroppen :rofl: Men det är väl bara att spä på den antar jag!

Just det, min vecka:

Måndag: Promenad 3,5 km
Tisdag: Promenad 1,7 km, löpning 2,5 km
Onsdag: Gym 50 min
Torsdag: Promenad 3,5 km
Fredag: Promenad 4,3 km, gym 1 h
Lördag: Löpning 10 km (tjejmilen)
Söndag: Promenad 3,3 km

Nöjd med veckan :) Nu kör jag löpvila ett litet tag men tänkte försöka gymma 3 dagar i veckan, minst 2 i alla fall! Och fortsätta promenera.
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2014

Jag har fasiken ont överallt jag med. Fast i benen minst. Hur känner du idag då i benhinnorna? Det var riktigt kul att träffa dig igår. :-)
 
Sv: Beach 2014

Åh vad bortskämd jag är! Pappa kommer hit och hämtar mig så att jag får övningsköra hem till honom, så att jag kan träna ikväll :love:
 
Sv: Beach 2014

*kl*

Testade yoga på Friskis ikväll. Jag är allmänt fördomsfull mot "gymyoga" och även om läraren var väldigt behaglig och bra så passar konceptet inte mig.

Summeringen av veckan blir enkel då jag bara kunnat träna tre dagar:

Total tid: 4 h 11 min
Antal pass: 4
Antal kilometer: 53

Känns bra att det blev dubbelpass idag (cykel och yoga) då det troligtvis blir vilodag imorgon. Jag och en vän ska presentera på ett seminarium på tisdag så imorgon ska allt göras klart och repeteras. Vi har bestämt att vi ska krossa på presentationen så det kan bli en lång dag. :D
 
Sv: Beach 2014

Grymma ni är allihop!
Är lite slö och ger ett kollektivt svar :p
Men bra jobbat alla som har sprungit! :)

Har varit på zumba idag, var verkligen hur roligt som helst!
Känns i benen nu :p man var inte still en sekund utan det var fullt ös hela tiden.
 
Sv: Beach 2014

kl

Min vecka:
2 h 22 min promenader
13,43 avverkade km
3 h 35 min gym

Totalt 5 timmar och 57 minuter aktivitet, och det är gjort under 4 dagar i sträck.

Har ju även haft två arbetsdagar med massa rörelse, fast dom lägger jag aldrig in i endo.
 
Sv: Beach 2014

*kl*
Min vecka:
Mån: vila
Tis: 5 km löpning
Ons: 55 min box
Tors: vila
Fre: 6 km promenad
Lör: ca 42 km transportcykling i ok tempo i slutet och början iaf! :p
Sön: Hmm blev visst vila igen..

Men i allt en bättre vecka än på länge trots att skolan drog igång!
Planerar att sparka mig ut och springa imorgon innan skolan börjar kl 9! Om jag skriver det här håller jag det kanske... ;)
 
Sv: Beach 2014

Känns helt okej, lite småkänningar men inte ont. :) Jättekul att träffa dig med! Impad av din tid också :D
 
Sv: Beach 2014

Det får du gärna göra! :) Har dock ändrat tiden i kalendern, kommer vara där 8:30 istället för 10! Vet inte om du hunnit se det :)

Vi har ju faktiskt setts en gång förut men jag vet inte om du minns det :D
 
Sv: Beach 2014

Justja, det minns jag ju nu! :) Och 8:30 kan jag inte, lämnar på dagis 8:45 så jag kan vara på gymmet tidigast 9 :/ Du får haka på mig och cili på tisdag! :)
 
Sv: Beach 2014

Jag hakar gärna på 8:30 :D

kl

sprang en sväng igår typ 3 km, har verkligen kommit av mig med träning överlag men nu när jag börjar komma in i rutinerna med plugg och jobb och sånt ska det bli ändring på det!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 458
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp