Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Vi hade rätt kul de första 10 km:
IMG_4461.jpg

:D
(jag med guuuula skorna)
Sen blev det jobbigare... men de hade ju vätskekontroller och allt, så det var ju skönt! ;)
 
Sv: Beach 2014

Hahah, menar du mina ben så kan jag tyvärr meddela att de inte är smala egentligen, men insåg att bilderna var ganska smickrande :p
Jag har korta små ben med mycket lår och rumpa :p men, de tar ju mig framåt iaf! :D

Yew: asbra jobbat! Fan vad duktig du är!!
Och bra, vi se till att ta Sub50! Jag måste nog dock ha ett lopp att springa för att lyckas med det :p
 
Sv: Beach 2014

Kl
Bra jobbat båda två med tjejmilen igår!

Jag och endomondo är inte helt sams... först stängde mobilen av sig igår, sen glämde jag stänga av endo så den loggade bilresan hem också (ska fixa ikväll när jag sitter vid en dator). På morgonpromenaden idag loggade den bara tid och inte sträcka.

På väg till jobbet nu, helt klart på bättringsvägen och längtar efter att få träna, men inte än. Promenader är tillräckligt tills jag blir helt frisk.

Håller på att kolla upp möjligheter att rida nästa helg, var ganska exakt ett år sen sist :)
 
Sv: Beach 2014

Whoops, lite okoordinerad där igår visst :angel:. Jag menade dina ben såklart :D! Och ni är så superduktiga som springer allesammans!!

Jag har en väldigt lätt förkylning plus är bakis idag såklart och därmed ska jag nog bara gå, gå, gå. Och plugga! Alltså att alkohol kan ta så olika, jag är mest bara lite seg nu? Vill inte typ brinna upp? Rätt skönt!! Och kvällen igår var iaf någorlunda värd :)!!!
 
Sv: Beach 2014

kl

Tack för alla hejarop och pepp! :) Idag är jag så jävla STEL i hela kroppen :rofl: Haha! Fast det i överkroppen tror jag är från gymmet i fredags. Men jag har aldrig någonsin haft såhär mycket träningsvärk efter löpning.

Idag är också dagen då jag nådde, och passerade, min målvikt. 64,9 kg i morse! :banana: Helt överlycklig! Tror inte att det är sant. För grejen är att det går fortfarande så pass lätt?! Vilket iofs betyder att det finns mer att ta av :angel: Så jag fortsätter köra på med nuvarande koncept som ju verkar funka.
Minus 11 kg sen förra året, det är ju inte klokt. :D
 
Sv: Beach 2014

Shit vad grym du ääär! Heja! :D

Och träningsvärk har jag med, som tusan!
Dels i rumpa och lår från igår, och dels i överkropp sen vi hade självskydd i fredags. Helt mörbultad. :p
 
Sv: Beach 2014

kl

Tack för alla hejarop och pepp! :) Idag är jag så jävla STEL i hela kroppen :rofl: Haha! Fast det i överkroppen tror jag är från gymmet i fredags. Men jag har aldrig någonsin haft såhär mycket träningsvärk efter löpning.

Idag är också dagen då jag nådde, och passerade, min målvikt. 64,9 kg i morse! :banana: Helt överlycklig! Tror inte att det är sant. För grejen är att det går fortfarande så pass lätt?! Vilket iofs betyder att det finns mer att ta av :angel: Så jag fortsätter köra på med nuvarande koncept som ju verkar funka.
Minus 11 kg sen förra året, det är ju inte klokt. :D

Jag är så himla glad för din skull! Bra jobbat!!
 
Sv: Beach 2014

11 kg är ju helt galet bra (jag har för mig att jag har sett dig i någon bildtråd, och du är jättefin!), bra jobbat!

Bra jobbat till alla som sprungit lopp i helgen, och roligt att ni är så nöjda med era prestationer. :)
 
Sv: Beach 2014

:D

Haha stela klubben idag då ;) Tänkte mig en liten promenad för att röra på kroppen lite, i övrigt blir det nog rätt stillsamt :p
 
Sv: Beach 2014

Hahah, menar du mina ben så kan jag tyvärr meddela att de inte är smala egentligen, men insåg att bilderna var ganska smickrande :p
Jag har korta små ben med mycket lår och rumpa :p men, de tar ju mig framåt iaf! :D

Yew: asbra jobbat! Fan vad duktig du är!!
Och bra, vi se till att ta Sub50! Jag måste nog dock ha ett lopp att springa för att lyckas med det :p

Eh ja jag behöver definitivt också ett lopp för att ens komma under sub 53 typ.. :p och yew, såklart ska du med vara med! Det blir till att peppa oss ut i spåret i vintern, plus att jag ska tvinga mig in på gymmet och köra lite intervaller på bandet också!

Just hemkommen från stallet, hade några halva planer på att springa en runda men klockan blev lite mycket så får se om jag tar mig samman senare eller inte, är ganska seg idag...
 
Sv: Beach 2014

Stämmer in i kören, sjukt bra jobbat! :banana:

Nu har jag varit ute på fotorunda, 6 km på precis över 1 h. Jag tyckte jag gick i långsamt tempo för att inte fresta på vaden, dessutom stannade jag och fotade några gånger samt hamnade i en diskussion som kändes rätt lång med en kvinna. Men ändå tog det bara en timma?! Helt förvånad.

Och: jag har gått 18 km nu i september men dumma Endomondo har bara pluttat in 10 av dem i utmaningen. :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 458
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp