Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili - jag har en lasermätare nånstans. Du kan få den och se om du får liv i den :)

@ananya - Nej det är ju olika sorg, men likväl så är det ett nytt liv som ensamstående som vi båda måste vänja oss vid. Och för mig har träningen varit en väldigt bra fast punkt att hänga upp det på :) Dopamin är bra grejjer :D

@ananya säger som de andra, du kommer läka helt och må bra igen. Tillåt dig att vara ledsen så att känslorna kommer fram, med tiden blir det bättre.

@ananya säger som de andra, du kommer läka helt och må bra igen. Tillåt dig att vara ledsen så att känslorna kommer fram, med tiden blir det bättre.

@ananya Det är jättejobbigt att bryta upp med någon sådär, men det blir bättre med tiden. Även om det inte känns så i början.

@Linisen då är vi två, vaknade med halsont och huvudvärk. Misstänker alla fall pollen. Tar en vilodag idag, planerar att springa i morgon.

Körde ben, mage och rumpa igår och jisses vilken träningsvärk jag har idag :p

Kul att du sprang ett lopp, var det asfalt hela sträckan?
!

Nej det var lite blandat, grus, skogsstig och asfalt, relativt platt dock, lite upp och ner men bara en ordentlig backe:)

kl

Hade tänkt köra ben idag, och känner mig egentligen oförskämt fräsch, men jag vet inte, känns som att min kropp skulle vara tacksam för en vilodag efter gårdagens löpning. Vi får se:)

Efter att ha hängt med er här på forumet mer eller mindre dagligen i åratal (bokstavligen) utan användare slog det mig helt plötsligt att jag ju faktiskt OCKSÅ skulle kunna vara med! Jag känner er men ni känner inte mig liksom :eek: Så, hej på er - här är jag, jag är "ny" här!

Efter att ha hängt med er här på forumet mer eller mindre dagligen i åratal (bokstavligen) utan användare slog det mig helt plötsligt att jag ju faktiskt OCKSÅ skulle kunna vara med! Jag känner er men ni känner inte mig liksom :eek: Så, hej på er - här är jag, jag är "ny" här!

Bra insikt! :D :up: Välkommen!

Välkommen :D

Vardagsmotionen sägs ju vara mest effektiv :D
Bar hem matkassar igår, fy fasen var helt slut när jag kom hem. Mycket jobbigare än träningspasset på förmiddagen :p
Fast det tog det med, kan knappt sitta idag ju :D squats är visst bra haha

Välkommen! :) Roligt att du kommit igång att skriva!

KL

Ingen träning idag pga bakis och lat. Ligger i sängen och väntar på att få min pannkaksfrukost serverad :up:.

Tack alla :bow:

Okej, vi tar en presentation!

Jag är en tjej på nyss fyllda 25 och är just för tillfället bosatt söder om Stockholm. Var jag hamnar om ett par månader när jag pluggat klart mina år på universitet är i nuläget ett oskrivet blad, en riktig lantis är jag iallafall från början.

Ganska orutinerad inom träning och är en typisk "periodare", går ut hårt och tröttnar lika snabbt - allt eller inget. Nu har jag dock lyckats hålla igång regelbundet sedan strax innan jul vilket nog måste ses som ett personlig rekord. Powerwalks, joggning och gym är de träningsformer som jag varierar mellan. Gymmet får dock stå tillbaka (alldeles för mycket) nu när det har blivit ljusa morgnar och kvällar.

Mitt främsta mål just nu är att fortsätta träna regelbundet och öka tempo och distans i joggandet, där är jag en riktig nybörjare.

@niphredil, jag älskar att din sambo ger dig pannkaksfrukost!

Kl

Gårdagens motion uteblev ju, men nu är det dax för promenad, jogging och sen promenad hem. Hoppas på att skrapa ihop en mil! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 286
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
774
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
55 56 57
Svar
1 128
· Visningar
32 016
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka