Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ehm, kvinnan måste haft ett litet foster. Då efter graviditeten är livmodern fortfarande minst som den var i femte månaden, jag tror inte jag tog på mig mina gamla byxor på några veckor. Att ha på sig något åtsittande var en ren mardröm ju.
Att bli mamma är som att säga varsågod till hela världens fördömande.
.
Tack!
Och åh vad jag känner igen mig!! Jag valde verkligen havandeskapsförgiftning som gjorde att jag fick ligga ner de sista veckorna + några veckor efter förlossningen pga skyhögt blodtryck. Och jag valde ännu mer att kroppen skulle suga åt sig vartenda gram socker/fett/näring jag stoppade i mig. Fasiken, jag hade nog gått upp massor om jag så levt på morötter!
Vissa människor tror att de är experter efter en enda graviditet, + att deras är ett facit för hur det ska vara. Tur att vi andra finns som motpol!
Jag fick "träna äta leva" i födelsedagspresent förresten! Så jag hoppas att jag gillar den jag med
Jag fick "träna äta leva" i födelsedagspresent förresten! Så jag hoppas att jag gillar den jag med