Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

Jag har försökt göra lite så, men kan definitivt bli bättre. Kanske se till att värma upp axlarna ordentligt innan varje pass också. Tack för tips :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Vad duktig du är! :)

knapp
Oj, vad roliga vissa människor är.
"Jag fick på mig mina vanliga jeans några dagar efter att jag fött. Men då hade jag inte svullat mig igenom graviditeten som vissa andra heller - självbehärskning belönar sig ..."

Ja, för jag valde verkligen att kräkas till sjunde månaden och att få sådan foglossning att jag grät om jag skulle gå över ett veck på mattan :meh: Det MÅSTE varit min dåliga självbehärskning som spelade in där, för hade jag haft bra självbehärskning skulle det inte varit på det viset utan då skulle jag tränat aerobics hela graviditeten.

Så, nu har jag gnällt klart :p
 
Sv: Beach 2014 del IV

Tack! :)

Och åh vad jag känner igen mig!! Jag valde verkligen havandeskapsförgiftning som gjorde att jag fick ligga ner de sista veckorna + några veckor efter förlossningen pga skyhögt blodtryck. Och jag valde ännu mer att kroppen skulle suga åt sig vartenda gram socker/fett/näring jag stoppade i mig. Fasiken, jag hade nog gått upp massor om jag så levt på morötter!

Vissa människor tror att de är experter efter en enda graviditet, + att deras är ett facit för hur det ska vara. Tur att vi andra finns som motpol! :D
 
Sv: Beach 2014 del IV

Ehm, kvinnan måste haft ett litet foster. Då efter graviditeten är livmodern fortfarande minst som den var i femte månaden, jag tror inte jag tog på mig mina gamla byxor på några veckor. Att ha på sig något åtsittande var en ren mardröm ju.

Att bli mamma är som att säga varsågod till hela världens fördömande.


kl
Blev bara ridning idag och även det tog en person ifrån glädjen med. Körde 20 utfall på varje ben igår och fem åt sidan + några timmars jobb så var något iallafall. Ska se om jag gör knäböj, men egentligen känner jag inte för att gå nedför trappan mer idag.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Ehm, kvinnan måste haft ett litet foster. Då efter graviditeten är livmodern fortfarande minst som den var i femte månaden, jag tror inte jag tog på mig mina gamla byxor på några veckor. Att ha på sig något åtsittande var en ren mardröm ju.

Att bli mamma är som att säga varsågod till hela världens fördömande.
.

Kanske. Och det är ju kul för henne om det verkligen är så, men jag tycker fortfarande att mina "vanliga" jeans är obekväma - för mina höfter är bredare :p Och det är ju liiiite svårt att göra något åt än så länge. Vi får se om de går tillbaka.

Det fetstilade var det smartaste jag läst idag, tack! :love:

Tack! :)

Och åh vad jag känner igen mig!! Jag valde verkligen havandeskapsförgiftning som gjorde att jag fick ligga ner de sista veckorna + några veckor efter förlossningen pga skyhögt blodtryck. Och jag valde ännu mer att kroppen skulle suga åt sig vartenda gram socker/fett/näring jag stoppade i mig. Fasiken, jag hade nog gått upp massor om jag så levt på morötter!

Vissa människor tror att de är experter efter en enda graviditet, + att deras är ett facit för hur det ska vara. Tur att vi andra finns som motpol! :D

Men det är väl klart att det var din dåliga karaktär som såg till att du gick upp! Min kompis mammas hunds moster var minsann smal som en pinne direkt efter sin graviditet - det betyder att alla är det!

Nä, det är bara att ta ett djupt andetag och le, så känns det bättre. Speciellt när man får gnälla lite :p
 
Sv: Beach 2014 del IV

Är lika bra att du lär dig sanningen ;)
Jag kan vara ärlig och säga att jag gick ner allt efter min graviditet, bara för att gå upp ganska nyligen till över vikten jag hade som ny gravid:grin:
Och om det är viktigt var jag smal till v.25! Det rekommenderas inte, mina bristningar är nog så illa pga den snabba viktuppgången efteråt.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Kl

Hej ni asduktiga människor!
Jag är mer än impad över er som håller igång och tänkte att jag ska göra ännu ett försök att komma igång nu :p

Skulle tränat igår men det blev övertid på jobbet (7.30 till 21 blev gårdagens pass) så jag var inte så pepp på träning ;)

Nu ska jag snart ut och gå en runda, ska bara invänta Anticimex som ska kolla vår fuktskada i garderoben :(
Eventuellt går jag förbi Stadium och shoppar ett par löpartights som jag är värd ;)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag fick "träna äta leva" i födelsedagspresent förresten! Så jag hoppas att jag gillar den jag med :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Kl

Här är det fortfarande sjukstuga, hostig, snuvig och känner mig lite som att jag blivit överkörd av ett tåg. Yey me! Eller inte...

Jag blir superavundsjuk när jag läser om allt ni gör:p
 
Sv: Beach 2014 del IV

Kul, hoppas du gillar den! Förstår att du inte var pepp på att träna igår :p Bättre lycka idag kanske?

Emtherlia, krya på dig! Dumma förkylning som inte ger med sig.

Kl

Idag blir det vilodag, de vanliga promenaderna bara. Välbehövligt tror jag, efter rekordlöpning i lördags, bodycombat i söndags och långpass igår.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Är den här tråden någon slags smittkälla? Vaknade imorse och kände mig hur tung i kroppen som helst, nyser konstant och snorar värre än en femåring. Något förhöjd temp, ögonen rinner och bihålorna trycker. Hääärligt!!
Kände av det redan igår kväll, då jag var som en klubbad säl redan kl halv tio på kvällen, gick och la mig och somnade direkt, för att sen utan problem sova strax över nio timmar i sträck. Jag som alltid brukar vakna flera gånger per natt. Riktigt skönt att få sova oavbrutet för en gångs skull.
Tur att det är vilodag för mig idag. Har bara några timmar jobb att fokusera på.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Mm, promenad och sen antingen innebandy eller gym på jobbet ikväll, haha. :D

Träningsvärk efter combaten? ;) Jag brukar alltid vara helt förstörd efteråt iaf, haha.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Några vänner funderar på att anmäla sig till. Tough Viking och vill ha med mig. Verkar verkligen skitkul, men alltså, 790 spänn känns lite väl mycket eller? :(
 
Sv: Beach 2014 del IV

Innebandy låter kul :D

Ja gud vilken träningsvärk! Hela överkroppen och rumpan :p

Oj vad dyrt! Tycker Lidingö var dyrt som kostar drygt 500...
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag fick "träna äta leva" i födelsedagspresent förresten! Så jag hoppas att jag gillar den jag med :)

Jag tyckte jättemycket om den och läste den i rasande fart.
Det är liksom *sånt som en redan vet* men efter att ha läst boken går det inte att blunda för det längre. :D

KL

Jag har fortfarande träningsvärk i rövområdet efter söndagens badminton. :o
Tänkte göra en cooper efter jobbet bara för att se var jag hamnar (tänker: dåligt. Kommer jag upp till 1800 m är jag förvånad och nöjd). Veckan är ganska oplanerad annars, ska simma på tosdag med det är allt jag vet just nu :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Ja men ellerhur! Svindyrt! Och jag blir helt rädd när det står att det är elhinder och taggtråd och skit. Haha.

Tänkte väl att det kändes efter Combat ;) det är sååå bra! :D

Blåbär: Ja men så känner jag med med det lilla jag läst :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag fick "träna äta leva" i födelsedagspresent förresten! Så jag hoppas att jag gillar den jag med :)

Och jag beställde den över nätet i måndags, så den ligger fint och väntar på mig i Sverige när jag kommer dit om två veckor! Tänkte ta med mig den på semestern, känns som att det kan bli ganska perfekt :)

Emtherlia och cili: Krya på er båda två, så himla trist med förkylningar! Låt bli att smitta mig är ni gulliga...

KL

Jag har också vilodag idag, känner mig rätt trött i kroppen och skulle verkligen vilja ha en lugn och skön hemmakväll. Hade kunnat träna, och det finns ett pass som det tar emot att missa, men jag vill helt enkelt inte tillräckligt mycket för att det ska vara värt det idag. Dessutom har jag bokat in mig på både Metafit och Spin imorgon, så det känns som att jag kommer att behöva all energi jag kan få till det...:nailbiting:

Min lilla "detox" går för övrigt bra hittills, och jag är fortsatt motiverad. Det känns lätt att tacka nej till onyttigheter (choklad två gånger igår, chips en gång idag) och jag känner inget större behov av att köpa dem själv heller. Glad Mineur! :)
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
33 34 35
Svar
691
· Visningar
19 941
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 932
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 280
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 941
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp