Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Q: Tack för påminnelsen om ryttareliten, det hade jag ju glömt!
Supersnygga skor! Är de lika sköna som snygga?
*jag är ett geni*
Hehe, jag ÄLSKAR kolhydrater - och de älskar mig.
Men det är en ganska osund relation och eftersom jag inte är helt kompatibel med förbud så kör jag på det här. Och ärligt talat så har sötsuget i princip försvunnit helt. I och med eftermiddagsregeln så försvann liksom min godistid, för det är ju typ eftermiddagsfikat på jobbet, chokladbiten i bilen på väg hem från affären eller glassen efter middagen som verkligen är boven i dramat här. Och att laga mat utan kolhydrater är sprättlätt, så det gör mig ingenting. I söndags åt vi ostkaka med vaniljkvarg till middag till exempel, SÅ JÄVLA GÖTT!
Och jag äter ju vanlig frukost fortfarande, på morgonen behöver jag kolhydraterna.
mineur: duktigt med detoxen! Jag hänger också på from idag tänkte jag, åtminstone mars ut. Inget socker eller traditionella sötsaker är det som gäller för min del, dock så kanske jag bakar nyttiga bakverk, tänkte göra en browniekaka ikväll som i princip består av banan, kakao och svarta bönor.
Just det! En lite kul grej, har startat en fb-grupp med de vänner som tränar på samma gym. Har flera som har tänkt börja med och så och så var tanken att man kan skriva där när man vill ska gyma och vill ha sällskap eller så. Vi är ju många som jobbar oregelbundet så man har inte så bra koll på hur andra jobbar o så. Så imorgon ska jag gyma med en kompis som jag aldrig tränat med tidigare Vi ska köra ett pass bröst/rygg/triceps på gymet och sen luncha typ, ska bli jättekul!
Bra jobbat med "detoxen" Du också Blueberry!
Även jag stod emot det enorma suget att köpa godis efter tentan idag, och på väg hem från en politiker-utfrågning igår kväll!
Idag har jag varit igång som bara den! Började med 4 h matte-tena, sedan till stallet och red en timme, sedan hem och städade lägenheten, sedan joggade 3 km, till sist duscha och laga mat nu är jag trööööööttare än tröttast! Men ska skriva rent lite anteckningar, har tenta i miljörätt på torsdag... skjut mig
Ska iaf belöna mig själv med den halva galia-melonen jag har i kylen sen
Va glad jag blir av den här tråden! Grymt jobbat av alla och jag blir så peppad. Hade pt-pass idag :O det kommer jag lida av imorgon. Men det var sjuuuukt roligt och jag älskar ( och hatar ) honom!
Mitt mål den här veckan är att våga mig på ett grupp-pass. Tabata eller grit cardio. Och nu har jag skrivit så då måste jag göra det, även om det är läskigt.
Gjorde för övrigt pb i benböj och gjorde 3 reps på 100kg. Stolt!