Sv: Beach 2014 del IV
Tack för svar!
Vad bra! Får testa synka med endomondo ett par pass och se hur det ser ut, helt klart.
Tack för svar!
Vad bra! Får testa synka med endomondo ett par pass och se hur det ser ut, helt klart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var ganska pigg idag men har varit himla duktig och vilat benhinnan trots att den slutade göra ont igår kväll. Gick iaf till gymet och körde crosstrainer i strax över 30 min och sen lite stretch, så fick jag till lite cardio på min cardiodag ändå
Imorgon är det benböj på schemat och sen lördag och/eller söndag provar jag lite löpning!
Ska ju festa på lördag med, så har redan planerat att dricka så kalorisnålt som möjligt; typ sprit + sockerfri läsk eller nåt sånt Mums
Och när jag slutat vara hög kan jag skriva mer, haha!
*kl*
Fyffes vilken förmiddag! Bodycombat var asjobbigt men roligt. Tror det blir ännu roligare när man lär sig teknikerna för slagen bättre också, men jag hade bra teknik redan nu med tanke på vilka muskler som ömmar nu Sen till stallet där jag tänkte skritta ut i barbackapadden, men hästen var av en annan åsikt så det blev lite ponnybusgalopper i klätterbackarna Mina muskler kommer inte fungera imorgon! Totalt 1 h 40 min träning idag. Nu ska jag assistera snickaren hemma hos mig lite och sen hämta dottern på dagis. Är nästan sugen på att cykla upp men det kanske är lite väl...?