Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj jag var också ojämn och väldigt stel i så fall, kunde inte greppa på någon sida men typ milslängder ifrån med vänster hand överst "Ska" man kunna sånt?
Nu har jag kollat, och herrejävlar vad stel jag är i vissa leder. Men, men, när man vet om sina svagheter har man en chans att ändra på dom
Den största oliksidigheten är i axlar/skuldror.
på bild två anstränger jag mig som fan för att försöka få upp den högra armen, men lyckas ändå inte. Den vänstra är inga större problem att nå upp med (men det finns gott om utrymme för förbättring även där).
När jag var yngre såg jag just den här övningen i en bok om ryttarstretching, och det tog inte lång tid innan jag kunde greppa händerna åt båda håll. Så jag ska nog lyckas komma dit igen
Vill träna och röra på mig hela tiiiiiiiiiideeeeeeeeen
Vill träna och röra på mig hela tiiiiiiiiiideeeeeeeeen, MEN måste verkligen tentaplugga så idag får jag nöja mig med en promenad. Enligt smhi ska solen titta fram lite på eftermiddagen så jag hoppas att de har rätt och planerar in min promenad efter det
Funderar lite smått på att börja med 5:2, men vet inte om jag kommer palla. Tanken var att starta idag men det kommer inte riktigt lyckas med tanke på matlådan(kan typ inte med att slänga mat) men det kommer inte bli så mycket mer än den under dagen i alla fall.
Har funderat lite på hur man smidigast äter eftr 5:2 dock...?
Känns svårt när man ska vara social, så därför är idag en bra dag då jag inte har några planer. Och så funderar jag på om det kan funka de dagar jag jobbar natt? Då försöker jag ju sova en del innan passet (och då behöver man ju inte äta ) och sen äta något innan och efter träning på jobbet innan passet drar igång. Sen efter 00.00 är det ju okej att äta igen (eftersom jag kommer sluta äta innan 00.00 dagen innan då)...
Äh, jag vet inte. Långt svamligt inlägg det här. Får la se om det funkar.
Det är ju så svårt! Nu fuskade jag ändå, körde 20 minuters yoga vilket var jätteskönt eftersom jag kände mig så stel efter några timmars plugg.