Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

Gillar att du och Zass håller med mig! :)

Grattis till jobbet! Kul! :) (eller ja, kul och kul vet jag inte, det kanske inte är så jäkla skoj att sitta vakt - men gött med extra pengar!)

Nu blir det en kort löprunda med pojkvännen! Heja oss! :D

Och imorgon blir det gym innan syrran kommer hit för lasagne och kladdkaka. Kvällen blir det Tapas ute för att fira att jag fyller år på onsdag.
Och på onsdag blir det tårta, restaurang och alkohol med jobbet. Pust.

Så, det känns som en god idé att springa en sväng idag utöver promenaden... :p

*knapp*
Inte läst ikapp. MEN! Jag har något sjukt kul på gång som innefattar lchf och en tidning. Spännande så jag knappt kan sitta still! Wiiiiie!!

Jag har dessutom varit till gymmet idag första gången på 3 veckor. Joggade dit och gick hem. Nöjd med det.

Tack! Tillbaka efter 3,5 långsamma kilometrar, men vi tog oss ut iaf! Och inte dog jag heller ;)
Ska försöka hitta tillbaka till det där som var kul med löpning :p

Jag har avslöjat mer här än på både bloggen och instagram. Så ni ligger före i vad som händer :p Så snart så. Kanske tom innan helgen avslöjar jag vad det är :D

+ zassoo: Nä, håller med er! Känns ju knappast som att hästvärlden är särskilt trevlig eller fylld med bara vettiga människor! Däremot tror jag generellt att ta hand om djur skapar ganska ansvarsfulla människor, men det är ju en annan sak... Jaja, ska inte klaga på anställningsformen, hehe ;)

Ska bli kul att sitta vakt nästan, säkert tråkigt när jag väl är där men eftersom jag kämpat så mycket själv med HP så blir det lite nostalgi och en stor mängd sympati för de som skriver och kämpar för att komma in på sina drömutbildningar :)

Är ju anmäld till Göteborgsvarvet men ska ju inte springa tyvärr.

Ska dock anmäla mig till Näsetloppet(om jag inte får en plats i födelsedagspresent) vilket är 10,5 km och Vårruset. Sen eventuellt Blodomloppet och Midnattsloppet också. Och kanske Trekungaloppet i Kungälv i september sen... Allt beror lite på var jag får min tjänst i mitten av sommaren, men jag tänker ju att jag ska få plats här i Götet och då kan jag springa alla loppen, så länge jag inte jobbar just de passen :)

Själv då? Vilka var det nu som gällde för dig? Blodomloppet va?

Låter som att du har lite kul lopp inplanerade :) Jag är anmäld till Springcross och till Tjejmilen hittills. Funderar på The Run, Blodomloppet och Vårruset får vi se (allt ligger så tätt inpå varann där i maj!), sen är jag lite sugen på Midnattsloppet och/eller Lidingö Tjejlopp. Lite drygt bara att de flesta roliga loppen går i Stockholm, bekvämare och billigare att bara behöva åka till Uppsala :angel:

Så, ptja, om någon Uppsala-bukefalist känner till några roliga lopp i stan så hojta till! :D

Tänk på att 5:2 INTE rekommenderas till normalviktiga, det är en bantningsmetod. För normalviktiga som vill ha hälsofördelarna som fasta kan ge rekommenderas 6:1 :)

kl

Kollar man min månad på endomondo så är det bara en ynka dag i februari som inte innehåller någon aktivitet, och det var den dagen knäna gick sönder helt och hållet. Känns rätt bra att se alla gröna symboler där kan jag lova. Dock blir det ju lite missvisande, för hade jag jobbat så hade jag gått betydligt längre (både distanser och tid).
23 timmar och 26 minuter hittills, är bra sugen på att försöka få ihop tillräckligt med tid för att snittet ska bli en timme per dag!

Imorgon är det dags för sjukgymnastbesök med tillhörande nålar igen. Fy fan vad äckligt nervös jag är.

Jaså? Det har inte jag hört? Vad jag förstått mår många väldigt bra på det, och att det är nyttigt även för de som är hälsosamma i sin vikt?

Men jag har inte jättebra koll..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
43 44 45
Svar
886
· Visningar
26 071
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 317
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
893
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka