Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

På tal om sjukdomar, är det normalt att fortfarande känna sig lite svag i benen och trött på morgonen fast jag inte haft feber igår och idag och inte kräkts sen onsdags? Känner mig inte helt som vanligt än, inte för att min kropp är världens piggaste annars heller men benen känns lite vekare än vanligt. Eller så beror det lite på att jag red i söndags men om jag fortfarande är svag pga det måste ju min styrka vara riktigt usel...
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag var tvungen att gå och lägga mig en stund, då släppte det äntligen. Totalt vidrigt och gavisconen hjälpte inte heller :eek:
Men träningen är jag nöjd med! Lite frustrerad över att jag verkar gå upp i vikt ändå dock. Jag äter mindre och tränar mer och ändå visar vågen + :banghead: Dags att börja kaloriräkna tror jag...
 
Sv: Beach 2014 del II

Har du nån bacilusk kvar i kroppen så kan det helt klart ge sån allmänpåverkan. Bara för att febern är borta så behöver inte sjukan vara det. Ta hand om dig och vila! :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Du minskar inte i måttmässigt då?
Jag äter som en häst just nu och styrketränar bara, tror vågen visar plus deluxe men jag känner mig ändå betydligt fastare i kroppen än tidigare.
 
Sv: Beach 2014 del II

Har faktiskt inte mätt mig något, får göra det och se om det är någon skillnad där. Jag brukar i princip alltid droppa i vikt ganska snabbt så fort jag lägger om kost och träning så det känns konstigt att gå plus..
 
Sv: Beach 2014 del II

Haka inte upp dig på övertrycket, det är ganska oväsentligt. Det är undertrycket som
Ska vara bra. Och det är det i ditt fall. 70 i undertryck är utmärkt. /Lina undersköterska
 
Sv: Beach 2014 del II

kl

Hur gör ni för att stå emot sötsug?!
Jag är så vidrigt sugen på choklad så det finns inte. Jag vill verkligen låta bli att köpa godis, och just nu är det ju lätt med tanke på vad klockan är. Vanligtvis är jag ju väldigt behärskad när det gäller godis (har inte köpt något på flera veckor), men något måste ha hänt den senaste tiden för mina vanliga knep kommer inte fungera länge till. Choklad, choklad, choklad är det enda som cirkulerar i mitt huvud.
Jag som tänkt göra egna praliner att ge bort i julklapp i år (upptäckte att jag hade sånna grejer hemma), men kommer jag kunna låta bli att vräka i mig allt då?
 
Sv: Beach 2014 del II

Borde jag också göra för jag känner av en begynnande förkylning :( Det var väl att vänta eftersom dottern är snorig, men jag vill inte! Har varken tid eller lust att vara sjuk ju :(
 
Sv: Beach 2014 del II

KL
Jag tycker det är lite bra att råden är långsam så att jag kan hålla mig uppdaterad ;) Här är det promenader som gäller, nån annan träning får jag inte till, men det gör ingenting, för idag har jag promenerat genom Hobbiton! Har bytt land till Nya Zeeland! Drygt 3 veckor kvar innan jag åker hem och på den tiden ska jag försöka hinna se så mycket som möjligt av det här vackra landet! Bli säkert lite äventyrssport också för att höja pulsen ;)
 
Sv: Beach 2014 del II

Det har jag kört på innan, men jag hade inga nu.
Men det löste sig ändå! Igår hade jag ju ingen möjlighet att äta nåt godis, och idag känner jag bara att jag kommer ju ALDRIG nå drömkroppen om jag ska gå runt och drömma om godis. Så nu kör jag på med nya, friska tag!
 
Sv: Beach 2014 del II

Heja heja! Jag börjar också få det tänket! Har godisförbud till nyårsskiftet :banana:

Oooh, då ska jag vända mig till dig när jag behöver stöd! :D


lite halvt kl

VEEEET ni hur mycket jag längtar efter imorgon? Eller kanske till och med redan idag. Då ska jag rulla ut min nya lila träningsmatta för första gången!
Och så kommer jag ha plats för mitt wii!!!
Så då jäklar kan jag börja komma igång med träningen några minuter här och där och se hur det går med knät. Känns som om jag borde hålla mig ifrån gymmet när det gäller benträning en stund till, eftersom det är så lätt att jag pressar mig lite för mycket och intensivt, och då tvingas vila igen.
 
Sv: Beach 2014 del II

I don't. :p

Vissa mår bättre av att stå emot, jag mår bättre av att ge efter (inom rimliga gränser).

Ja jag vill ju inte ha nåt 100%-förbud, men jag vill ju heller inte låta mig själv äta godis så fort hjärnan får för sig att den vill ha socker. Jag vill kunna välja själv, inte få sjuka cravings :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Har för mig att man har brist på någon mineral när man är sugen på choklad. Kommer inte ihåg vilken. Är på jobbet så kan inte googla just nu.
 
Sv: Beach 2014 del II

kl

Kul att läsa om hur ni har det :) Pepp till er som det går trögt för, november är lite av en uppförsbacke. Men efter jul så blir det ju bara ljusare och ljusare, då brukar hoppet återvända! :D

Jag är inte på topp idag, var ju på sittning med efterföljande fest igår. Hade skitkul verkligen, men kom inte i säng förrän halv 5 i morse och idag har jag huvudvärk. Tyckte att jag var så strategisk som inte drack så mycket, och dessutom gick över till att dricka bara vatten redan vid 22:30. Måste vara det där glaset vin, skit också :p Dricker ju inte alkohol så himla ofta.

Men men, det får bli lugnt idag. Kanske att jag släpar mig ut på en kort liten promenad, vi får se. Planen för ikväll är i alla fall att ligga i soffan och äta chips :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 537
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
275
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 434
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp