Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Äh, han knäckte mig inte alls för jag hade inget att knäcka. Domen blev exakt som jag trodde, haha. Börja träna på gym, börja stretcha och träna upp din bål! Haha.

Zarro: jag var på citykliniken.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jo, det är väl så. :)
Han vill ha rapport om 4 veckor med, naprapatrackarn, så det är väl bara att sätta igång... Pust.
Ska inviga mitt 10kort på Fysiken här i stan imorn tänkte jag...
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Näe, nu måste jag verkligen skärpa mig igen.
Jag har liksom ingen ork, är trött och känner att kroppen inte är helt 100.
Blodproverna visade INGENTING, nada, noll.
Kul. :banghead:

Jag skyller nog på regnet.
Det har regnat och åskat varje dag i över en vecka. I går var första dagen utan regn, då tävlade jag och Billy i agility. Och det är ju också sport och motion.

I dag blir det hårdträning, min PT (typ) kommer hem till oss och ska köra ett pass på en timme med bra hemmaövningar.
Är både rädd och förväntansfull... ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Och jag skyller på semester... Är så sjukt trött hela tiden! Men jag går också och väntar på ett besked som förhoppningsvis kommer i morgon, och om det är positivt får jag nog myror i brallan istället. :D men jag antar att man bara får sparka sig själv framåt när man är trött utan fysiologisk anledning?

Med det sagt tar jag nu hunden och går till sjön! Är ca 3 km dit så det blir perfekt. En hink åker med, skogshallonen utmed vägen är jättestora! :d
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Nu är jag sjukskriven tills jag ska till min egen läkare. Och jag får inte löpträna eller delta i andra aktiviteter som innebär liknande reaktion från kroppen (som t.ex. dans eller delta i pass på gym).

Ska öva på att göra ingenting, vilket jag är katastrofalt dålig på. Får inte göra flera saker samtidigt, vilket jag gärna gör annars för att öka effektiviteten, så jag ska lära mig att göra EN sak åt gången. Och bara EN lite mer krävande sak per dag (som t.ex. gym, bio, fika på stan, städa).
 
Sv: Beach 2013 del XI

Har fått slita häcken av mig. Efter fyra av tio övningar undrade jag i mitt stilla sinne om jag skulle börja gråta eller om jag skulle kräkas först. Skärpte mig och slapp båda. Men ändå.

Fy farao var jag har slitit och kämpat.
Bara funktions-/kroppsövningar i intervaller.
Jag hatar burpees.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag får se om jag orkar. Vågar inte bestämma något i förväg som det ser ut nu. Men jag följer gärna med ut till Wille någon dag framöver, tror att lite häst kan göra mig gott (när det är utan krav om att rida en hel ridtur, som det blir både hemma och hos medryttarhästen).
Roar mig just nu med att i lite lugn takt färdigställa en tightsdesign. Fick mail från Pakistan idag, dom är redo att göra mina tights - och trots att det kommer innebära en del arbete framöver så är det ändå en enorm lättnad. För om jag får snurr på företaget så kan jag gå ner i timmar på vanliga jobbet.


Zass, Kolfinnur och Antenn: Jag kommer mest troligt inte kunna springa loppet vi pratade om, eftersom jag har löpförbud ett tag framöver. Även om jag kanske får springa när det väl är dags så känns det som en dum idé att försöka genomföra det utan att ha tränat tillräckligt innan.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vad skönt att du blev sjukskriven, jag hoppas du lär dig ta det lugnt och att göra ingenting så du kan må bättre:)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det blir nog riktigt svårt att varva ner, men när du väl gör det kommer du säkert känna tröttheten. Skönt också att läkaren tog dig på allvar!

Kl

Sitter här och följer den mycket spännande höjdhoppsfinalen! Promenaden tidigare blev 6 km på ca 1h 15 min. Glömde att stänga av appen när vi kom till sjön så kan dra av åtminstone tio minuter på tiden som var på 1h 26 min. Sen stängde jag av på vägen hem när vi plockade hallon. Med betoning på vi; hunden äter också sin beskärda del av bären med stor glädje. ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vi har inga planer alls så bara hojta om du vill komma :) Och det är klart att du får åka med till Wille också :) På vardagarna åker jag ju när Alice är på dagis (8:45 - 13:45). Och jag tror också att tröttheten kommer att komma tillslut. Vi borde handla och dona så att du har mat hemma till de dagar då du inte tar dig upp ur sängen, för de kommer nog är jag rädd...

*kl*
Jag överlevde dagens utflykt, har inte hunnit med någon motion bara. Och nu är jag banne mig för trött :( Men ett dopp vid Bredsand blev det! Sommarens sista månne?
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag tipsar om distansen.se :) Där kan du plotta ut olika vägar och kolla avstånd och så för att veta på ett ungefär innan du går ut. Jag har använt mig mycket av den för att göra upp lite olika rundor i området.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Bra att du blev sjukskriven! Hoppas du kan stressa av lite nu. Och angående loppet så spelar det absolut ingen roll, din hälsa är viktigare! Jag är ju inte hundra igång heller så jag funderar på att strunta i det.

Kl

Blev bara 2 km promenad idag, det var tydligen inte så långt till badet som jag trodde när jag var liten :cautious:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Bra med sjukskrivningen. Hoppas att du kan få hjälp nu, så att du kommer tillbaka frisk och stark senare. :)

Knapp

Skulle ut på en liten mysrunda - blev en mil. :o Hade tänkt typ 7-8 km men sedan råkade jag lägga på en extra runda så det blev lite längre. Aja, det kändes bra iaf, även om tiden inte var något att skryta med var det skönt att veta att jag kan mysjogga runt en såpass lång bit. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag får se om jag orkar. Vågar inte bestämma något i förväg som det ser ut nu. Men jag följer gärna med ut till Wille någon dag framöver, tror att lite häst kan göra mig gott (när det är utan krav om att rida en hel ridtur, som det blir både hemma och hos medryttarhästen).
Roar mig just nu med att i lite lugn takt färdigställa en tightsdesign. Fick mail från Pakistan idag, dom är redo att göra mina tights - och trots att det kommer innebära en del arbete framöver så är det ändå en enorm lättnad. För om jag får snurr på företaget så kan jag gå ner i timmar på vanliga jobbet.


Zass, Kolfinnur och Antenn: Jag kommer mest troligt inte kunna springa loppet vi pratade om, eftersom jag har löpförbud ett tag framöver. Även om jag kanske får springa när det väl är dags så känns det som en dum idé att försöka genomföra det utan att ha tränat tillräckligt innan.

Vad skönt att du kan släppa tankarna på jobbet för en tid. Stor kram till dig!

*kl*

Efter sex timmars rätt jobbig träning på fyra dagar tog jag vilodag idag. Nu spritter det redan lite i benen, vilket bådar gott inför morgondagen, vad den nu än har att bjuda på. :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Men åh, jag hade inget bättre för mig och körde ju bara :) Ren tur att jag tittade in i tråden igår!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 273
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp