Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Du hittar dem överallt, mina har jag köpt på nätet. Det viktigaste är att den passar din armstorlek och inte är för stor!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl
Sitter och väntar på bussen som ska ta oss till flygplatsen för hemfärd. Ska bli ganska skönt att komma hem till normala temperaturer igen och inte bara sitta stilla och svettas! :p

Men igår tog vi oss faktiskt ut på en löptur! Var ute i totalt 45 min. 15 min var uppför ett berg på väg typ som de som leder upp till skidorter i alperna! Valde dock att gå ner för att spara knä och lår. Och ja såklart ångrade man att man inte tagit sig samman tidigare i veckan men ut tog vi oss iaf en dag!

Ska kommentera mer när jag är hemma vid en dator igen!
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
Det blev vagnspromenad! :) Tyvärr inte så lång som jag hade tänkt mig pga att jag återigen känner av skavsår, av mina väl ingådda skor som jag använder flera ggr i veckan. Men ibland klagar mina hälar och ger mig skavsår :( Fast jag fick ändå ihop 3,5 km :) Med en paus för lite lekplatslek och sen träffade jag på en stallkompis som bor i området. Det känns bra att ha fått nåt gjort iaf :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Duktigt! Hur gick det med värmen när du sprang? Det är synd att det är så slitigt att springa nedför för finns det ingen härligare känsla tycker jag :D Att blåsa på i full fart i en backe som tar typ tio minuter är riktigt riktigt roligt, särskilt om man sätter på favoritlåten på telefonen. Hade en sån backe i slutet av min runda nät jag bodde utomlands och då känns det verkligen dom att man slutar på topp.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Köp en av cili, hon säljer såna ;)

KL

Jag borde kanske ta en kort joggingrunda för kroppen ska få lite puls och mysmys och för att träningsvärken inte ska vara sådär vidrig som den alltid är dag två. Men alltså, jag tror att jag vill lägga mig i koma i soffan. Har tråkig träningsvärk (det gör ont att andas djupt...) och en känsla av höst och förkylning i kroppen. Blä, blä, blä...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Och jag är precis tillbaka i Sverige jag!

KL

Inte blivit någon direkt träning under veckan i Spanien, mycket promenader i backar dock och en del dans! På måndag ska jag träna igen, då är jag hemma igen!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Och jag är precis tillbaka i Sverige jag!

KL

Inte blivit någon direkt träning under veckan i Spanien, mycket promenader i backar dock och en del dans! På måndag ska jag träna igen, då är jag hemma igen!


"mycket promenader i badkar" läste jag. Dags att gå och lägga sig tror jag...


kl

Första omgången av mina tights blir gjorda nu, det känns fantastiskt.
Jag har övat på att göra en sak åt gången idag. Därför sitter jag nu enbart vid datorn, istället för att se på tv, använda datorn och smsa på mobilen samtidigt. Det är svårt, men det går. Kunde inte stå emot att fixa mesta delen av disken förut. Eller att dammsuga. Eller att gå ut och fota en produkt. Eller att färdigställa några ordrar. Men det är fortfarande en stor skillnad mot vad jag brukar klämma in på en dag.
Är fortfarande väldigt uppe i varv och känner mig som jordens största latmask för att jag sitter i soffan och kollar flera avsnitt av serier. Men om sanningen ska fram så har jag ju gjort mer på min "latmaskdag" än vad många andra gör på sina normala dagar, det dämpar ångesten över "jag har inte gjort det, eller det, eller det" lite grann ändå.
Synd bara att jag saknar orken att laga mat. Ingen risk att jag svälter dock, jag har fått i mig flera kiwi, banan, glass, chips och säkert fler saker jag glömt. Inte nyttigaste dieten direkt, men bättre än inget.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Om du har ork att göra allt du radade upp så har du visst ork att laga mat. Sedan att du inte vill, att du prioriterar annorlunda, det må vara så hänt, men ta det här från en som varit in i den berömda väggen; utan bra bränsle i kroppen blir allt hundra gånger jobbigare. Kroppen behöver energi för att kunna läka, för när det går så långt som det gått för dig med förlorat minne och allt vad det är, då är du fysiskt trasig. Frukt, glass och chips läker inte en trasig hjärna, det måste du inse.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hade jag lagat mat från början hade jag kunnat använda den orken till det istället. Nu känner jag mig bara helt slutkörd.
Åt bra igår, planerar att äta bra imorgon, då gör det inte så mycket att jag inte fixar det just idag
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Tycker att min bild passar in bra här eftersom det förekommer viktfixering här ibland tycker jag. En tankeställare: Samma vikt. Två helt olika kroppar. Det är ingen idé att hetsa upp sig för man gått upp ett par kilon eller inte gått ner tillräckligt. Eller inte når målvikten om kroppen ser helt ok ut. Och det tar tid för oss att se våra nya kroppar på nytt sätt.

1185746_10151521678446198_827926544_n.jpg


Vänster: 3 veckor spyfri. Ångestfull, gått upp 6 kg. Tyckte jag såg jättefet ut (Jag ser idag på den kroppen och ser inte att den är fet, bara otränad och en aning svullen runt magen. Jag hade sabbat min kropp med att hetsäta, svälta och spy).
Idag: Frisk, njuter av mat, slåss med tankarna men släpper ångesten snabbt. Unnar mig gott, går upp nåt kilo och ner ibland men det gör detsamma. Kroppen ser ju awesome ut! Och ja just det, -5 cm i midjemått. Allt genom att träna och äta sunt.
 
Sv: Beach 2013 del XI

:bow:

Du är så himla bra!



KL

Jag tog med hundarna ut och joggade 2,7 km.
Kände mig stark i benen och lungorna, orkade springa längre intervaller än jag vanligtvis gör. Gött!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vilken kanonskillnad! Har man ordentligt med muskler får man en helt annan kroppsform, midjan du har jobbat fram är kanonfin!

Idag kom anmälningsinfon till tjejmilen. Startnummer typ 3300... Får nog trappa upp löpningen lite om kag ska slippa vara stoppkloss. Den här veckan har det iaf blivit två boxpass och ett pass backintervaller, så lite flåsträning har jag fått. Imorrn flyttar jag till Linköping så en löprunda blir nog ett bra sätt att upptäcka stan på :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Här går det segt med träningen, men lär väl få ta igen det imorgon. Utsläpp av ett gäng hästar och mockning av några boxar.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vilken kanonskillnad! Har man ordentligt med muskler får man en helt annan kroppsform, midjan du har jobbat fram är kanonfin!

Jag har inte jobbat fram någon form överhuvudtaget. Jag har bara tänkt på att lyfta så tungt jag bara orkar :)

Fokus har varit hela tiden på tunga vikter och att äta bra.


Tack allihopa, förresten! :love:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hjälp vad ni skriver :D

muppia: Vilken skillnad!
Bra inlägg :).

Just nu sitter jag och snackar med folk på nätet och lyssnar på musik.
Skönt att ha träningen avklarad på dan och få kvällen fri :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 273
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp