Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Ja, imorgon. Tänkte åka hemifrån (bor en bit väster om Uppsala) senast 9:10 för att inte riskera att komma sent. Du får gärna köra min bil (snäll S80), blir ett stressmoment mindre för mig då. Det vore verkligen guld värt!
Måste upp till kontoret med läkarens besked efter besöket, så antingen om vi ställer din bil på parkeringen där så länge (fyrislund) eller om du vill vänta den stund det tar innan vi åker vidare. Det borde inte ta så lång tid kan jag tycka, ska ju bara informera om vad läkaren kommit fram till.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tack snälla du! Jag hade gärna åkt med men har en utflykt planerad med familjen och dagis är stängt. Tror inte det hade varit poppis att ha en tvååring med ;) Jag har försökt förklara för cili var ni ska ta vägen, det borde inte vara svårt att hitta.

cili - jag finns på mobilen imorn! <3

*kl*
Jag har en riktig blä-dag med en grinig mamma som till viss del ovetandes tagit ut sina irritationer på mig. Så jag mår typ skit nu. Har inte motionerat ett skvatt och har tröstätit massor :cry: Går och lägger mig och hoppas att jag överlever morgondagens utflykt. Hade inte dottern varit så inställd på vad vi ska göra så hade jag bangat, men jag får bita ihop för hennes skull!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Fantastiskt av dig att ställa upp Niyama! :love:

cili, hoppas verkligen att det går bra imorgon. Det låter verkligen som att du behöver en paus från alltihop. Kram och lycka till!

Kl

Bra att komma på att man inte har packat klockan 12 på natten när man ska upp vid 8 dagen efter :cool: Imorgon bär det av till mormor och sommarstugan i ett par dagar, ska bli underbart! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Usch vad jobbigt med en sån dag. Men imorgon är en ny dag, försök att vända blad och hoppas du får en trevlig utflykt med familjen! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Håller med Tassen, mycket kan man säga om buke men här finns baske mig en hjälpande hand eller två när man behöver det!

I motionsväg blev det en powerwalk på 3 km utan endomondo (glömde :eek:). Verkar gå ett beachvirus för jag har också halsont. Hade det igår också men då tänkte jag kötta på vilket gjorde att ena halsmandeln var som en golfboll idag. Förhoppningsvis kan jag springa imorgon, annars blir det ytterliggare en promenad. Annars är det ett virrvarr av tankar kring djur och framtiden just nu. Har varit och kollat på spekulanternas nya stall, hagar och kusar idag. Vi trodde båda min skulle trivas där. Sedan fick potentiella matten rida lektion för mig vilket gick strålande. De är ett fint team! Imorgon ska vi rida ut och snart bör de ha bestämt sig med hur de ska göra. Häst och ryttare trivs bra ihop åtminstone.
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

En sketen promenad på 3,5 km blev det igår. Kände i kroppen att det var alldeles för lite men hann inte mer =/ I dag blir det en längre promenad!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Och förresten, hur ska man kunna hålla vikten/gå ner i vikt om ens pojkvän envisas med att baka blåbärspaj varje kväll?

:d:o:p
 
Sv: Beach 2013 del XI

"lite" blåbärspaj?:cautious: Prova att äta plåbärspaj + glass varje dag i två veckor, då blir det helt plötsligt inte så lite:o:D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Nu är jag på väg till en naprapat. Helt nervös, haha. Har aldrig varit på naprapatbehandling innan och vet inte riktigt vad jag ska vänta mig, mer än att det lär göra ont.. :p
Och så känner jag mig lite töntig som går dit utan att ha ont någonstans, men men, kroppen känns ju helt sned så...
 
Sv: Beach 2013 del XI

+ Sleepan: Haha, han är ingen feeder, thank God!:D Igår hade han kommit hem från jobbet och bakat en ny paj, sen vägrade han erkänna att han bakat den "Den fanns här när jag kom hem, någon annan måste ha bakat den". Pyttsan:p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det kommer gå jättebra, var inte orolig! Och så skönt sen när hela kroppen är knäckt och förhoppningsvis rakare:) Ont gör det inte, men det kan vara lite obehagligt så bara andas. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha är det du som har gått 11 mil denna månaden så kan nog inte lite blåbärspaj skada lite då & då.

cili:Lycka till idag! :)

Sleepan:Gör inte så ont att gå till en naprapat & känns verkligen härligt efter att man har varit där.Borde själv gå dit någon gång.Vart ska du gå?

Igår gick jag 8.71 km,runt Stora Delsjön för er som vet & idag blir det nog att gå runt Lilla Delsjön.Någon som råkar veta hur långt det är?
 
Sv: Beach 2013 del XI

Blir glad över vänligheten som finns på buke! Hoppas det går bra för er idag.

Chili: Var glad att du bara slår i händerna. Jag brukar lyckas gå in i väggar/dörrkarmar/bord m.m. Axlar och höfter får ofta smällar, fruktansvärt klumpig ibland.

KL
Blir nog en promenad och lite core ikväll.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 270
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp