Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag försöker se det utifrån och logiskt. Varför skulle Lyan lägga en extraröst på elo för att rädda mig långt innan jag fått röster? För att de planerade att lägga sina röster i sista stund på mig (Hedinn och/eller Niyama och/eller Cirkus)? Eller tror du att de hunnit det under de sista hektiska sekunderna?Jag skrev lite om det i morse, och tyvärr förstår jag det inte själv. Tycker röstningen igår var väldigt märklig generellt, både snabbröstningen på Elo, och den på dig. Högst medveten ty det gör att jag ser misstänkt ut, jag hade själv misstänkt mig j det läget. Men jag vet min roll och kan inte riktigt förstå varför det var bättre att lyncha Elo. Kanske trodde lyan att jag var ond spion eller nått?
Om du är ond så tänker jag att extrarösten säkert legat på Elo, precis som du säger. Om du är god så behöver den ju inte nödvändigtvis ligga där, utan kan lika gärna ligga på mig (varför de nu skulle lägga upp mig för lottning när jag redan såg ut att åka dock..) eller någon helt annan.. Utan att veta ifall det blev duell eller inte (eller rättare sagt vilken duell det blev) så tycker jag det är svårt att säga var extrarösten hamnade.
Herregud vad du märker ord.Jag hänger inte med på ditt resonemang.
Du går på magkänslan att Ceta blev räddad (jag antar du menar skulle bli räddad) av en trolig extra röst och sen vill du inte chansa på vem som lade den eventuella extrarösten. Det är lite som du både vill ha kakan och äta upp den när extrarösten först gången i ditt inlägg är trolig och den andra eventuell. Hur ska du ha det?
Sen förstår jag att du misstänker Ceta, det gör jag också.
Nej, där har du rätt. Det behöver ju inte varit för att rädda dig, snarare för att se till att Elo åkte i så fall.Om jag försöker se det utifrån och logiskt. Varför skulle Lyan lägga en extraröst på elo för att rädda mig långt innan jag fått röster? För att de planerade att lägga sina röster i sista stund på mig (Hedinn och/eller Niyama och/eller Cirkus)? Eller tror du att de hunnit det under de sista hektiska sekunderna?
Då blir min undran över röstningen stor. Du väntar till de sista minuterna innan DL och rösta och väljer att rösta på någon som du anser haft vettiga tankar. Hur tänker du där? Det var ju inte så att jag skrev någon blopper som placerade mig i lyan direkt. Om du misstänkt mig sen innan hade det varit mer förklarligt.Jag tyckte du hade kommit med jättevettiga tankar under dagen igår, därav att jag reagerade på din röst som jag upplevde kom helt utan koppling till sånt du skrivit under dagen. Och som sagt, jag var ju inte ensam, det var i alla fall tre till som reagerade på samma sätt. Jag har aldrig påstått att det inte fanns flera svaga röster? Tvärtom har jag ju skrivit att de flesta verkade famla i mörker. Men nånstans måste man ju rösta och det gäller ju både dig och mig.
Kan vara så ocksåJag har ingen uppfattning om Ceta men måste det ens vara så att hon blev räddad? Både Elo och hon kan vara goda?
Fullt möjligt, röstfifflaren kan ha lagt rösten bara för att förvirra. Det är en möjlighet, men åh andra sidan så är det en risk att avslöja sig också. Det behöver man också väga in.Jag har ingen uppfattning om Ceta men måste det ens vara så att hon blev räddad? Både Elo och hon kan vara goda?
Fast röstfifflaren kan ju ha röstat innan det stod klart hur många röster ceta skulle få?Fullt möjligt, röstfifflaren kan ha lagt rösten bara för att förvirra. Det är en möjlighet, men åh andra sidan så är det en risk att avslöja sig också. Det behöver man också väga in.
Jag vet, på vilket sätt menar du att det inte går ihop med "Fullt möjligt, röstfifflaren kan ha lagt rösten bara för att förvirra. Det är en möjlighet, men åh andra sidan så är det en risk att avslöja sig också. Det behöver man också väga in."?Fast röstfifflaren kan ju ha röstat innan det stod klart hur många röster ceta skulle få?
Harrysson också nu? Dina namnproblemJag kommer rösta som jag ändå tror att harrysson försökte få fram efter sin sia do k väldigt otydligt och det var att BSF följde ulven killhem. Nu när goda lyan la sin röst där blev det ännu tydligare.
fio röstar på killhem hemlig kilauoe eller vad hon nu heter
Jag menade att det skulle inte varit avslöjande om Elo bara fått en eller två röster.Jag vet, på vilket sätt menar du att det inte går ihop med "Fullt möjligt, röstfifflaren kan ha lagt rösten bara för att förvirra. Det är en möjlighet, men åh andra sidan så är det en risk att avslöja sig också. Det behöver man också väga in."?