Bäst i test (ulvlek)

Jag menade att det skulle inte varit avslöjande om Elo bara fått en eller två röster.
Det är alltid potentiellt möjligt att rötfifflar röster analyseras, här läggs den på en person som är uppe för lynch så då och det strax före DL ligger jämnt.

Det går inte i mina ögon bortse från risken.
 
Det är alltid potentiellt möjligt att rötfifflar röster analyseras, här läggs den på en person som är uppe för lynch så då och det strax före DL ligger jämnt.

Det går inte i mina ögon bortse från risken.
Fio och LenaH la första rösten på Elo samma minut, så hur skulle de vetat? Men nu får vi snart se om det är Kila, vilket väl är lika troligt.
 
UPPDATERING!
@Kilauea låg i sin 158 cm säng och kände sig ganska nöjd med sin insats. Utmaningarna flöt på. Runt omkring henne föll deltagare ifrån för all del – men det var precis vad Kilauea hoppades på. Hon hade nämligen sina lojaliteter på andra håll.

Det var bara jäkligt irriterande att hon var tvungen att smälta in så mycket i gruppen att hon sov på logementet. Den här sängen… Kilauea vände sig irriterat och försökte få plats. Men då kom hon åt en spak och SMACK! Sängen slog ihop och hon satt fast!

Kilaueas säng hörde nämligen inte till omgången från den gråtmilda 40-talsfilmen som utspelade sig på barnsjukhuset. Nej, den kom från när man någon gång i SVTs barndom försökt göra skräckfilm om köttätande sängar. Något geni hade konstruerat en säng som slog ihop likt en hajkäft och i den satt Kilauea nu. Och där sitter hon ett tag tror jag.

Kilauea var röstfifflarulv

Natt-DL kl 9.00 (obs tiden!)
 
DL1
14.45 cirkus röstar på Hedinn
19.15 Hedinn röstar på bollen__
19.21 bollen__ röstar på Ceta
20.00 Elo röstar på Kilauea
20.29 Ceta röstar på Blacksmithfarm
20.49 Lobelia röstar på cirkus
20.55 Kilauea röstar på Harrysen
20.58 fio röstar på Blacksmithfarm
21.01 Blacksmithfarm röstar på Harrysen
21.04 qitis röstar på fio
21.06 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.07 Heffaklumpen röstar på Niyama
21.20 Harrysen röstar på Blacksmithfarm
21.27 Niyama röstar på heffaklumpen

Lynchas: BSF - Svart får
Käkas: Alla överlevde natten

DL2
19.56 bollen_ röstar på Ceta
20.08 Ceta röstar på Kilauea
20.42 Elo röstar på LenaH
21.18 Niyama röstar på Ceta
21.21 Heffaklumpen röstar på Ceta
21.25 fio röstar på Elo
21.25 Lobelia röstar på fio
21.25 LenaH röstar på Elo
21.26 cirkus röstar på Niyama
21.29 Kilauea röstar på Elo
21.29 Harrysen röstar på Heffaklumpen
21.30 Hedinn röstar på Lobelia
21.30 qitis röstar på Niyama
21.30 cirkus ändrar röst till Lobelia
21.30 Niyama ändrar röst till Lobelia

Lynchas: Elo - Bybo
Käkas: Harrysen - Pyrande siare
Käkas: qitis - Bybo


Röstlista DL 3 kl 21
18.39 Hedinn röstar på bollen
19.21 Goda lyan röstar på Kilauea
19.38 Ceta röstar på Kilauea
19.49 cirkus röstar på Ceta
19.49 Heffaklumpen röstar på Kilauea
20.00 LenaH röstar på Kilauea
20.03 Lobelia röstar på Kilauea
20.24 bollen__ röstar på Hedinn
20.53 Niyama röstar på cirkus
20.56 fio röstar på Kilauea
20.57 Kilauea röstar på bollen_

Lynchas: Kilauea var röstfifflarulv
 
Härligt att vi fick ut en ulv, och röstfifflaren till på köpet 🥳

Flaggar för väldigt dåligt med tid imorgon, men ska göra mitt bästa!
 
DL1
14.45 cirkus röstar på Hedinn
19.15 Hedinn röstar på bollen__
19.21 bollen__ röstar på Ceta
20.00 Elo röstar på Kilauea
20.29 Ceta röstar på Blacksmithfarm
20.49 Lobelia röstar på cirkus
20.55 Kilauea röstar på Harrysen
20.58 fio röstar på Blacksmithfarm
21.01 Blacksmithfarm röstar på Harrysen
21.04 qitis röstar på fio
21.06 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.07 Heffaklumpen röstar på Niyama
21.20 Harrysen röstar på Blacksmithfarm
21.27 Niyama röstar på heffaklumpen

Lynchas: BSF - Svart får
Käkas: Alla överlevde natten

DL2
19.56 bollen_ röstar på Ceta
20.08 Ceta röstar på Kilauea
20.42 Elo röstar på LenaH
21.18 Niyama röstar på Ceta
21.21 Heffaklumpen röstar på Ceta
21.25 fio röstar på Elo
21.25 Lobelia röstar på fio
21.25 LenaH röstar på Elo
21.26 cirkus röstar på Niyama
21.29 Kilauea röstar på Elo
21.29 Harrysen röstar på Heffaklumpen
21.30 Hedinn röstar på Lobelia
21.30 qitis röstar på Niyama
21.30 cirkus ändrar röst till Lobelia
21.30 Niyama ändrar röst till Lobelia

Lynchas: Elo - Bybo
Käkas: Harrysen - Pyrande siare
Käkas: qitis - Bybo


Röstlista DL 3 kl 21
18.39 Hedinn röstar på bollen
19.21 Goda lyan röstar på Kilauea
19.38 Ceta röstar på Kilauea
19.49 cirkus röstar på Ceta
19.49 Heffaklumpen röstar på Kilauea
20.00 LenaH röstar på Kilauea
20.03 Lobelia röstar på Kilauea
20.24 bollen__ röstar på Hedinn
20.53 Niyama röstar på cirkus
20.56 fio röstar på Kilauea
20.57 Kilauea röstar på bollen_

Lynchas: Kilauea var röstfifflarulv
Ceta - har bara röstat på de vi nu vet är onda, dock visste väl lyan inte om Bsf meen det känns ändå som något som gör att jag tänker att det är större chans att hon är god än ond. Jag vet att jag röstat på henne, men jag har haft annat för mig och inte riktigt haft tid att gräva.

Ponera att fåret BSF röstade samma som den första ulven som röstade...Då skulle alla som röstat före Kila vara goda isåfall..men kan det verkligen vara troligt? Jag känner mig ju lite osäker på Hedinn för jag tänker att det är lätt att rösta på mig som ond eftersom jag knappt skrivit något..
 
Ceta - har bara röstat på de vi nu vet är onda, dock visste väl lyan inte om Bsf meen det känns ändå som något som gör att jag tänker att det är större chans att hon är god än ond. Jag vet att jag röstat på henne, men jag har haft annat för mig och inte riktigt haft tid att gräva.
Haha, så gör jag (och andra) jätteofta som ulvar. Just sayin´... :D
 
Då blir min undran över röstningen stor. Du väntar till de sista minuterna innan DL och rösta och väljer att rösta på någon som du anser haft vettiga tankar. Hur tänker du där? Det var ju inte så att jag skrev någon blopper som placerade mig i lyan direkt. Om du misstänkt mig sen innan hade det varit mer förklarligt.
Men nu är det väl ändå du som vrider på saker jag skriver? :confused: Jag har ju svarat på exakt det i inlägget du citerar. Det var ju inte direkt så att jag la en avgörande röst på någon.

Jag ogillar att redogöra för mitt privatliv i ulvlekstrådar, men jag var ute med hunden och kom in bara minuter innan DL och kom på att jag deltog i leken. Jag satt inte och medvetet väntade till sista minuten utan tvärtom fick stressa fram en röst. Jag la ju en tidig röst idag just pga att inte riskera att upprepa det, och så vitt jag såg röstade jag inte på dig idag, så hur kan du fastna så på att jag försöker få dig misstänkt och anklagar mig för att skapa saker som inte finns när det är du som gör det?
 
Elo var ju även kandidat i första duellen så det kan hända att ulvarna misstänkte att hon kunde varit ängel eller om hon hade vunnit och valt beskyddet iom att ulvarna missade käket. Så behöver inte alls ha med Ceta att göra.
 
Men nu är det väl ändå du som vrider på saker jag skriver? :confused: Jag har ju svarat på exakt det i inlägget du citerar. Det var ju inte direkt så att jag la en avgörande röst på någon.

Jag ogillar att redogöra för mitt privatliv i ulvlekstrådar, men jag var ute med hunden och kom in bara minuter innan DL och kom på att jag deltog i leken. Jag satt inte och medvetet väntade till sista minuten utan tvärtom fick stressa fram en röst. Jag la ju en tidig röst idag just pga att inte riskera att upprepa det, och så vitt jag såg röstade jag inte på dig idag, så hur kan du fastna så på att jag försöker få dig misstänkt och anklagar mig för att skapa saker som inte finns när det är du som gör det?
Varför redogör du för ditt privatliv? Jag har knappast efterfrågat det utan funderat över en sen röstning som går emot det du hävdar var din tidigare uppfattning.
 
Elo var ju även kandidat i första duellen så det kan hända att ulvarna misstänkte att hon kunde varit ängel eller om hon hade vunnit och valt beskyddet iom att ulvarna missade käket. Så behöver inte alls ha med Ceta att göra.
Bra poäng, det tänkte jag inte på.
 
Varför redogör du för ditt privatliv? Jag har knappast efterfrågat det utan funderat över en sen röstning som går emot det du hävdar var din tidigare uppfattning.
För att det var anledningen till den sena rösten. Läser du vad jag skriver? Det går inte emot min uppfattning. Det var ju just pga den uppfattningen jag tyckte rösten var märklig.
 
EXTRA, EXTRA!

Inte en natt till i sängar på 158 cm!

giphy.gif


@LenaH var ond spiontvilling.
@Lobelia var ängel

Natt-DL kl 9.00
 
Hur rösterna ligger för att göra ett val om var hen ska röst och ev fiffla.
Fast den vet ju inte hur de som inte har röstat kommer rösta. Men nu var ju Kila röstfifflare och jag tror det gör det mer troligt att Ceta är ond. Kanske. Kila måste ju förstått att rösten kan röja henne så känns lite märkligt att röja både sig själv och Ceta istället för att bara offra Ceta?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 975
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 310
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 459
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp