Sv: Avlivning

nu avlivade jag inte min hund hos DV utan på veterinärstation, men med kremering betalade jag några kronor över tusenlappen.

Tror jag betalade 700 kr för några år sen. De tar inte mer betalt än en klinik, snarare mindre. Har tagit bort två hundar hemma med DV, kan rekommendera det... Låter ju hemskt att rekommendera men ja, du förstår :cry:

Sitter här med en räkning från DV på 795 kronor, kremering är på separat faktura.

Betalade lite drygt tusen kr senast, för "allt". Vovves kropp lämnades kvar och togs omhand.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 265
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 196
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 910
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 890
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka