Ganska troligt, jag är livrädd när jag träffar någon ny och jag börjar prata om planetära ytor eller berg på neutronstjärnor att de kommer springa. men brukar vara tvärt om.Eller att någon tycker att det är det charmigaste ever!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ganska troligt, jag är livrädd när jag träffar någon ny och jag börjar prata om planetära ytor eller berg på neutronstjärnor att de kommer springa. men brukar vara tvärt om.Eller att någon tycker att det är det charmigaste ever!
Plus att någon som inte vill ha en när man är sitt värsta jag är ingen att ha. Särbon har sett mig likblek av blodbrist på sjukhus och ändå stannat.
Läser/hör ofta om folk som blir nervösa av att prata med någon av av det motsatta könet. Fattar helt ärligt inte vad som skulle vara så laddat bara för att det är en kille. Killar är ju inte mer än människor är generellt. Avdramatisera det hela lite och prata som du gör vanligtvis. Blir ju jättebabblig, jaha då får det väl vara så då. Jag blir jättebabblig när jag är på arbetsintervjuer, försöker dra nytta av det istället för att tänka att det skulle vara skrämmande. Brukar få höra att jag är lättsam och glad och det är ju positivt.Jag är blyg som person o blir jättenervös när jag pratar med killar å kan börja babbla om helt knasiga grejer, å det känns som jag alltid lyckas skrämma bort dem
Precis! Jag gillar kufar!Ganska troligt, jag är livrädd när jag träffar någon ny och jag börjar prata om planetära ytor eller berg på neutronstjärnor att de kommer springa. men brukar vara tvärt om.
Om man vill bli halvt antastad att fula rika äldre herrar med fullkomlig hybris så visst
Nyckeln sitter i att vara den som antastar först
I skilsmässobaren? Är du från vettet kvinna. Där kommer man ju inte ens undan klängiga män om man så står och stirrar ner i marken hela kvällen, blotta ögonkontakt riskerar ju att få sig en stalker.
Jag säger bara: Übnung macht der Meister (det är inget fel i mängdträning)Om man vill bli halvt antastad att fula rika äldre herrar med fullkomlig hybris så visst
Jag är så frustrerad xD Fyller snart 29 år och har aldrig varit i ett seriöst förhållande och endast gått på några få dejter som inte lett till något.
Tycker det är så sjukt svårt att träffa någon. Har försökt med dejting appar, gå ut på krogen. Men de funkar aldrig. Jag är blyg som person o blir jättenervös när jag pratar med killar å kan börja babbla om helt knasiga grejer, å det känns som jag alltid lyckas skrämma bort dem.
Någon mer som känner sig totalt hopplös när det kommer till killar, kärlek och dejting?
Liknande här, men är 28 år snart och har kanske lite andra anledningar. Jag har inte svårt att prata med killar, men jag är introvert och gillar att vara hemma - fester och krog och liknande är definitivt inte min grej, då skulle jag direkt vara obekväm och jag dricker inte själv någon alkohol. Jag kan också ha svårt att läsa av spänningar i rummet, signaler etc., och vet inte om jag i alla lägen skulle märka om någon flirtade med mig. Mina två hobbysar där jag lärt känna folk, hästar och hundar, är inte precis några mansdominerande områden - de få männen som finns där är normalt sett gifta och är där med sina fruar. Så jag har inte riktigt något normalt sammanhang där jag träffar män. Jag har testat en dejtingapp en gång, och tog bort den efter någon dag när jag inte längre orkade med den (eller orkade med dem, borde jag kanske säga ). Jag har totalt sett träffat två killar. En via dejtingappen som jag fortsatte prata med efter jag deletade appen, där vi var på en "dejt" på ett flygmusem. Och en via jobbet, där vi dels tog några promenader på jobbet och sen han var hemma hos mig en runda för lunch och promenad. I båda fallen rann det bara ut i sanden - båda var trevliga, men sen blev det bara inte något mer, delvis för att jag själv hade väldigt mycket att göra just då och har svårt att hålla kontakten med folk.Exakt likadant här. 29 år snart, träffat en snubbe några gånger, aldrig kysst någon "på riktigt", inte känt mig älskad eller så. Varit lite olyckligt kär i en som varit mig nära, men försöker gå vidare då det aldrig kan bli vi.
De flesta träffas inte via fest eller krog, det tas dock alltid upp i sådana här trådar som
anledning till att man inte haft ett förhållande.
Herregud jag var singel under hela 20-års åldern, festade och gick ut på klubb otroligt mycket framförallt de första fem åren då jag pluggade utomlands.
Annars var jag mest hemma eller tränade hund.
Min nuvarande partner träffade jag på jobbet och min första i gymnasiet.
Nästan alla i min bekantskapskrets har träffats på andra sätt än på fest (de flesta via dejtingapp eller gemensamma bekanta).
Helt min uppfattning med, prata! Det är underbart när någon vill prata med en.Ja, jag har aldrig haft ett längre eller vettigt förhållande med någon jag träffat på krogen. Första seriösa förhållandet var en jag träffade i min kursares korridor (han var kompis med hennes granne) och min nuvarande träffade jag på jobbet.
Däremot tror jag verkligen på att prata med allt och alla, oavsett kön, och visa intresse för andra. Det ger träning i att kommunicera och förhoppningsvis uppfattas man som en trevlig prick.
Jag tycker den där kommentaren va väldigt onödig och uppfattas inte som välmenande.Eller så sitter det i ditt huvud?
Jag tycker den där kommentaren va väldigt onödig och uppfattas inte som välmenande.
Jag är i samma ålder som dig. Ser och känner mig blyg och tycker mig själv vara rätt så socialt bortkommen bland folk. Både i mindre och större grupper.Jag är så frustrerad xD Fyller snart 29 år och har aldrig varit i ett seriöst förhållande och endast gått på några få dejter som inte lett till något.
Tycker det är så sjukt svårt att träffa någon. Har försökt med dejting appar, gå ut på krogen. Men de funkar aldrig. Jag är blyg som person o blir jättenervös när jag pratar med killar å kan börja babbla om helt knasiga grejer, å det känns som jag alltid lyckas skrämma bort dem.
Någon mer som känner sig totalt hopplös när det kommer till killar, kärlek och dejting?
Den var dock välmenande. Jag tror på att sluta leta fel eller klanka ned på sig själv och istället acceptera den man är och låta andra göra detsamma. Jag vet själv hur det är, hur man tror att man uppfattas på ett visst sätt eller att andra tycker si eller så när det är precis tvärt om. Att man kanske tror att en person tyckte att man var jobbig när man babblade på om allt eller inget när personen i själva verket tycker att det var helcharmigt. Mycket som alltså beror på ens egna negativa tankar om en själv, som till slut blir en sanning.Jag tycker den där kommentaren va väldigt onödig och uppfattas inte som välmenande.
Den var dock välmenande. Jag tror på att sluta leta fel eller klanka ned på sig själv och istället acceptera den man är och låta andra göra detsamma. Jag vet själv hur det är, hur man tror att man uppfattas på ett visst sätt eller att andra tycker si eller så när det är precis tvärt om. Att man kanske tror att en person tyckte att man var jobbig när man babblade på om allt eller inget när personen i själva verket tycker att det var helcharmigt. Mycket som alltså beror på ens egna negativa tankar om en själv, som till slut blir en sanning.
Det är så lätt, framförallt som kvinna, att tänka att det var mig det var fel på när en dejt inte gick bra eller vad det nu kan vara istället för att se det för vad det är. Det kanske var den andra perosnen det var fel på, eller så passade vi bara inte ihop.
Liknande här, men är 28 år snart och har kanske lite andra anledningar. Jag har inte svårt att prata med killar, men jag är introvert och gillar att vara hemma - fester och krog och liknande är definitivt inte min grej, då skulle jag direkt vara obekväm och jag dricker inte själv någon alkohol. Jag kan också ha svårt att läsa av spänningar i rummet, signaler etc., och vet inte om jag i alla lägen skulle märka om någon flirtade med mig. Mina två hobbysar där jag lärt känna folk, hästar och hundar, är inte precis några mansdominerande områden - de få männen som finns där är normalt sett gifta och är där med sina fruar. Så jag har inte riktigt något normalt sammanhang där jag träffar män. Jag har testat en dejtingapp en gång, och tog bort den efter någon dag när jag inte längre orkade med den (eller orkade med dem, borde jag kanske säga ). Jag har totalt sett träffat två killar. En via dejtingappen som jag fortsatte prata med efter jag deletade appen, där vi var på en "dejt" på ett flygmusem. Och en via jobbet, där vi dels tog några promenader på jobbet och sen han var hemma hos mig en runda för lunch och promenad. I båda fallen rann det bara ut i sanden - båda var trevliga, men sen blev det bara inte något mer, delvis för att jag själv hade väldigt mycket att göra just då och har svårt att hålla kontakten med folk.