Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men då får han faktist avsluta de som ni alla säger om han inte orkar med mig.
Han kom hit en sväng ikväll och första han gör är att gosa ner sig i soffan med min hund och säger till mig jag är inte på humör för att mysa och pussas. Han pussa mig knappt när han kom innanför dörren. Jag blev uppriktigt ledsen när han sa så. Jag hade gjort mig iordning sminkat mig tagit på fina kläder hår osv. Han satt typ i min soffa och sa ingenting. Jag frågade hur han mådde han bara jag mår bättre. Då han varit lite sjuk. Sen sa han ska vi äta kanske därför jag är lite sur. Vi körde och hämta mat och han sa inget i bilen jag frågade om han var sur. Nä sa han då. När vi ätit blev han lite gladare och höll om mig och vi kollade på film. Vi hade sex och han bara de känns lite som du kanske bara vill ha mig för min kropp. Sen skrattade han bort de och sa att han skojade. Han åkte hem en stund senare då han ville sova själv då han hade ont i huvudet. Han hade minsann avbokat sin tvätt tid för att träffa mig idag. Vi umgicks i 3 h. Jag frågade när vi ska sova ihop så sa han kan du sluta tjata. Jag har ju inte varit frisk...
Sen skrev han att han tycker jag var jobbig som frågade om han är sur när han faktiskt sa att han inte mådde bra. Vilket han inte sa innan vi sågs. Att han var sur och vresig redan.
Jag känner mig just nu bara helt jäkla tom. Känns som allt jag gör är fel, att det är mig det är fel på, att jag är den jobbiga... Att jag kommer aldrig leva upp till hans förväntningar och jag känner vill jag verkligen ha denna människa? Som hela tiden lägger allt på mig?
Knepig?Avsluta. Han verkar knepig.
Precis! Han försöker lägga allt på dig och tar inget som helst ansvar för sitt eget beteende. Sedan skådar jag ett "den som sade det den var det" scenario här. Han kommer uppenbarligen till dig för sex, så om det är någon som utnyttjar någon så är det snarare han som utnyttjar din kropp än tvärt om.Han kom hit en sväng ikväll och första han gör är att gosa ner sig i soffan med min hund och säger till mig jag är inte på humör för att mysa och pussas. Han pussa mig knappt när han kom innanför dörren. Jag blev uppriktigt ledsen när han sa så. Jag hade gjort mig iordning sminkat mig tagit på fina kläder hår osv. Han satt typ i min soffa och sa ingenting. Jag frågade hur han mådde han bara jag mår bättre. Då han varit lite sjuk. Sen sa han ska vi äta kanske därför jag är lite sur. Vi körde och hämta mat och han sa inget i bilen jag frågade om han var sur. Nä sa han då. När vi ätit blev han lite gladare och höll om mig och vi kollade på film. Vi hade sex och han bara de känns lite som du kanske bara vill ha mig för min kropp. Sen skrattade han bort de och sa att han skojade. Han åkte hem en stund senare då han ville sova själv då han hade ont i huvudet. Han hade minsann avbokat sin tvätt tid för att träffa mig idag. Vi umgicks i 3 h. Jag frågade när vi ska sova ihop så sa han kan du sluta tjata. Jag har ju inte varit frisk...
Sen skrev han att han tycker jag var jobbig som frågade om han är sur när han faktiskt sa att han inte mådde bra. Vilket han inte sa innan vi sågs. Att han var sur och vresig redan.
Jag känner mig just nu bara helt jäkla tom. Känns som allt jag gör är fel, att det är mig det är fel på, att jag är den jobbiga... Att jag kommer aldrig leva upp till hans förväntningar och jag känner vill jag verkligen ha denna människa? Som hela tiden lägger allt på mig?
Knepig?
Tycker bara han inte är intresserad av mer än sex?
Han säger hela tiden att han inte vill ses bara för sex utan att han vill ha något seriöst. Att han tycker det är jag som verkar mer intresserad av sex och att han skojar att jag säkert utnyttjar honom. Men ja han har blivit sur och vresig sista tiden när vi ses och jag har inte gjort något speciellt. Jag frågar hur han mår, osv. Känns som jag går på glas för att inte göra han irriterad. Han undrar hur jag alltid kan vara så glad och ha energi. Men jag vill ju inte vara bitter och sur när jag träffar honom. Vad vinner man på de? Tänk om de varit tvärt om jag kommit hem till honom och kännt mig sjuk och sagt direkt jag känner inte för mys och gos idag så. Sen tjurat för han frågat om jag varit sur. Jag känner att jag har verkligen försökt i detta, men han uppskattar inte de alls eller försöker själv.
Vad folk säger betyder ingenting ord är bara ord.Han säger hela tiden att han inte vill ses bara för sex utan att han vill ha något seriöst. Att han tycker det är jag som verkar mer intresserad av sex och att han skojar att jag säkert utnyttjar honom. Men ja han har blivit sur och vresig sista tiden när vi ses och jag har inte gjort något speciellt. Jag frågar hur han mår, osv. Känns som jag går på glas för att inte göra han irriterad. Han undrar hur jag alltid kan vara så glad och ha energi. Men jag vill ju inte vara bitter och sur när jag träffar honom. Vad vinner man på de? Tänk om de varit tvärt om jag kommit hem till honom och kännt mig sjuk och sagt direkt jag känner inte för mys och gos idag så. Sen tjurat för han frågat om jag varit sur. Jag känner att jag har verkligen försökt i detta, men han uppskattar inte de alls eller försöker själv.
Han säger hela tiden att han inte vill ses bara för sex utan att han vill ha något seriöst. Att han tycker det är jag som verkar mer intresserad av sex och att han skojar att jag säkert utnyttjar honom. Men ja han har blivit sur och vresig sista tiden när vi ses och jag har inte gjort något speciellt. Jag frågar hur han mår, osv. Känns som jag går på glas för att inte göra han irriterad. Han undrar hur jag alltid kan vara så glad och ha energi. Men jag vill ju inte vara bitter och sur när jag träffar honom. Vad vinner man på de? Tänk om de varit tvärt om jag kommit hem till honom och kännt mig sjuk och sagt direkt jag känner inte för mys och gos idag så. Sen tjurat för han frågat om jag varit sur. Jag känner att jag har verkligen försökt i detta, men han uppskattar inte de alls eller försöker själv.
Han kom hit en sväng ikväll och första han gör är att gosa ner sig i soffan med min hund och säger till mig jag är inte på humör för att mysa och pussas. Han pussa mig knappt när han kom innanför dörren. Jag blev uppriktigt ledsen när han sa så. Jag hade gjort mig iordning sminkat mig tagit på fina kläder hår osv. Han satt typ i min soffa och sa ingenting. Jag frågade hur han mådde han bara jag mår bättre. Då han varit lite sjuk. Sen sa han ska vi äta kanske därför jag är lite sur. Vi körde och hämta mat och han sa inget i bilen jag frågade om han var sur. Nä sa han då. När vi ätit blev han lite gladare och höll om mig och vi kollade på film. Vi hade sex och han bara de känns lite som du kanske bara vill ha mig för min kropp. Sen skrattade han bort de och sa att han skojade. Han åkte hem en stund senare då han ville sova själv då han hade ont i huvudet. Han hade minsann avbokat sin tvätt tid för att träffa mig idag. Vi umgicks i 3 h. Jag frågade när vi ska sova ihop så sa han kan du sluta tjata. Jag har ju inte varit frisk...
Han tycker inte om dig.
Han vill ha någon att ligga med.
Gå vidare.
Verkligen.Jag och inte bara det utan han använder psykisk utpressing och andra riktigt fula knep för att få det han vill ha utan att ge något tillbaka.
Oftast är det jag som tar initiativet till sex, och han kan då "inte hålla sig". Men jag anser det är något man har när man inte ses så ofta. Vilket han inte tycker man behöver ha varje gång för det inte bara ska handla om sex. Men jag känner jag hela tiden ska behöva ursäkta mig för mina handlingar. Han har aldrig någonsin sagt något om att han gör fel. Eller bett om ursäkt för att han varit sur och tråkig, utan han har alltid ursäkter.@Mallju Vem initierade sexet denna gång? För på det jag har läst låter det som han vill ha sex. Den senaste gången ni umgicks, tolkar jag så här: Han åkte till dig, gosade inte sen åt ni, hade lite före sex initiering vilket ledde till att ni hade sex och sen åkte han hem.
Oftast är det jag som tar initiativet till sex, och han kan då "inte hålla sig". Men jag anser det är något man har när man inte ses så ofta. Vilket han inte tycker man behöver ha varje gång för det inte bara ska handla om sex.