Nu har du missuppfattat mig helt. Såklart jag inte tvingar mig på honom att ha sex. Det är såklart båda som vill. Men nu tog jag första steget och han kände egentligen inte för mys men sen sa han att han ångrar absolut inte de men att han fick lite ont i huvudet. Jag skulle aldrig tvinga någon att ha sex. Men ja såhär svårt ska de absolut inte vara när man dejtar och att känna att allting jag gör är fel. Jag har ingen lust ens att skriva till honom som jag hade innan. Så jag känner att nu får de liksom rinna ut i sanden. För tror knappast han kommer ändra sig helt plösligt och bli kärleksfull och visa intresse som han gjorde de två första veckorna när vi sågs...Men alltså.
Han kommer till dig trött efter sjukdom, säger att han inte är lagd för något mys, och du initierar ändå sex och undrar sen varför han "skämtar" om att det bara känns som att du vill ha honom för hans kropp. Han kanske faktiskt känner sig utnyttjad?
Och vadå "sex ska man ha när man inte ses så ofta"? Vad i hela? Sex har man för att båda parter vill ha sex.
Din inställning till varken förhållanden eller sex är inte sund. Lägg ner detta och ta hjälp.