Oj fel tråd haha. Hjälp, någon är trött idag. Min är 07:a!MsvC godkänt och en frisk häst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj fel tråd haha. Hjälp, någon är trött idag. Min är 07:a!MsvC godkänt och en frisk häst.
Jag vill bara komma igång tror inte jag kunnat genomföra något av målen som jag satte när hon var 3 och 4, så jag skippar sånt och så tar vi det som det kommer.Vad har ni för mål nästa år?
Hon ska gå 5års och även ungponny SM om de finns någon som kan rida.Vad har ni för mål nästa år?
Hon ska gå 5års och även ungponny SM om de finns någon som kan rida.
Starta dressyr vore trevligt också
Oj fel tråd haha. Hjälp, någon är trött idag. Min är 07:a!
Det skulle vara trevligt om hon även kunde gå det i dressyr, fast i championaten tror jag att man bara får välja en gren att vara med i finalen på, och då väljer ju hoppryttaren såklart hoppningHopp då antar jag?
Eftersom championaten och SM tids i båda grenarna
Visserligen får man tävla MsvC med dem och femårsprogrammet är inte superlångt därifrån. Men det är onödigt då det går att kvala till Breeders och Falsterbo på regionala LA:3 lixomTyckte det verkade lite tidigt men man ska ju inte ha fördomar
Det skulle vara trevligt om hon även kunde gå det i dressyr, fast i championaten tror jag att man bara får välja en gren att vara med i finalen på, och då väljer ju hoppryttaren såklart hoppning
Ungponny SM måste man vara under 20 oavsett gren tror jag så då hänger det på om vi hittar någon som har rätt ålder och kan rida ´.
Vad har ni för mål nästa år?
Så tråkigt, usch vad det kan vara orättvist iblandIgår fick min älskade Dino somna in.. Vi fick fyra fantastiska år tillsammans men nu är sagan slut...
Igår fick min älskade Dino somna in.. Vi fick fyra fantastiska år tillsammans men nu är sagan slut...
Igår fick min älskade Dino somna in.. Vi fick fyra fantastiska år tillsammans men nu är sagan slut...