Min häst fortsätter briljera! Calle går fram över allt. Förra veckan red vi ensamma ttill en sjö och han gick ner efter 3min betänketid och vi skrittade och travade på ställen han aldrig varit på Första gången jag rider på honom på ngra månader. Löshoppat honom och han var kolugn, tänkte efter före varje språng iförrgår red jag ut med min väninna som fick rida på min andra valack. Calle gick först hela vägen, skrittade, travade och galopperade i fin mjuk, stadig form Så jävla härlig häst. Idag tömkörde jag honom 20min. Imorgon ska vi prova en sadel, igen. Ska prova ett nytt foder för oss, marstall. Det blir spännande. För övrigt har han äntligen börjat gå upp i vikt och muskla på sig fint. I månadsskiftet så flyttar vi till ett stall som jag tror kommer passa oss perfekt! Fina ridvägar, box 3x4, fri tillgång på hö i hagen samt hagkompisar och dom är ute 7-18 vintertid. Ridbana och ridhus, spolspilta och tvättmaskin. Det enda som fattas är körvägar.
Här kommer bilder från dagens tömkörning. Jag är upp över öronen nyförälskad i min häst igen! ps. svårt att fota och tömköra på en hand sorry för bildbomb
Här kommer bilder från dagens tömkörning. Jag är upp över öronen nyförälskad i min häst igen! ps. svårt att fota och tömköra på en hand sorry för bildbomb