Arabiska fullblod

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Arabiska fullblod

2cymn88.jpg
Tchaata Matisse, eftersom det är en bildtråd!

Tempen, jag brukar förfasa mig över alltför mycket "knyck" på nosryggen, men jag kan inte hjälpa att den här hingstens utstrålning har fått mig på fall!:d

Han är maskulin och har power och en massa kropp, jag vill SE HONOM LIVE!!:bump:

Annika, kan du inte PM:a mig om det finns något jag kan göra? Det räcker inte att debattera på Buke (fast det är bra det också!), jag vill se om jag kan göra mer! Behöver lite starthjälp, dock ....

Matisse har ju mycket benmassa i huvudet, han är inte fragil eller barbiedockig. Dessutom kan han le!

?? För inte så länge sen var vi en hel grupp sportintresserade som ville in i styrelsen men då blev vi ju spottade på och platsade inte pga våra särintressen.

Jag hade gärna engagerat mig men man vill ju inte förolämpad heller.

Att en enda person uttryckte sig stötande är olyckligt och jag kan förstå att man tappar sugen.

Men om vi nu resonerar runt det hela så enligt min uppfattning är det inte timmar på hästryggen som är avgörande i byggande av en styrelse som SAHFs. Styrelsen skall bestå av ett team som kan samarbeta över hela spektrat med givetvis olika ansvarområden.

Jag förstår faktiskt inte vad du menar med det sista :). Att ni inte vill ha aktiva tävlingsryttare utan bara uppfödare?

SAHF är ju en avelsförening så jag kan iof förstå det. Fast de tackar ändå inte nej till min medelmsinbetalning ;).

Ah Tempen, nu såg jag vem du var! Tänk midnattsloppet, tjurruset, sthlm marathon och andra tokigheter så kanske du kommer på vem som döljer sig bakom detta nick ;)

ps - man kan inte klaga på hans utstrålning iallafall, din Tjata Matisse ;)

Senast ändrad:

Ah Tempen, nu såg jag vem du var! Tänk midnattsloppet, tjurruset, sthlm marathon och andra tokigheter så kanske du kommer på vem som döljer sig bakom detta nick ;)

ps - man kan inte klaga på hans utstrålning iallafall, din Tjata Matisse ;)

TJATA MATISSE- Det är jag, du springgalne!

Senast ändrad:

Ja, och nu råkade jag visst anmäla mig till Toughviking också!

160 km distansritt känns nu plötsligt ganska tamt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 473
Senast: ildiko
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
46 47 48
Svar
954
· Visningar
23 147
Senast: Scandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar