Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, endast en gång.
Men jag tror att 24 poäng är "bottenrekordet" för en arabhingst på avelsvärdering hittills.
Hej hopp allihop!
Jag har en annan fråga, hur många här är intresserade av en "sadelkurs"? Jag får såååå många frågor ang. sadlar till araber, både western och klassiska så jag funderar på att försöka göra en kurs med ett sadelproffs som kan araber. Den skulle vara i Katrineholm i såfall.
Mvh Pernilla
Ja, Khadir på Midnight Light Arabians i Umeå. Han är dock bara två år, men finns troligen tillgänglig nästa år.Vet någon om det finns nån hingst i Sverige e Khidar som betäcker? Är skapligt såld på just Khidar![]()
U SakaiaHejsan!
Har bara en undran om vad ni tycker om hingsten Sapak e. Pakistan u. Sakia ?
Probat var ett jättebra exempel på det. Han var inget märkvärdigt själv. Självklart måste målet med all avel vara att avkomman ska bli bättre än både sin far och sin mor. Fast i praktiken handlar det väl oftast om att välja hingstar som förbättrar stoet.Probat är väl ett exempel på en hingst som fick bättre avkommor än vad han själv var?
// Linda