Arabavel 2008

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Arabavel 2008

Någon som har en bild på honom? har aldrig sett hur han ser ut, blev ju nyfiken nu;)

fast det är ju väldigt dåliga bilder, vääldigt små o man har inte en chans att se mer än att han är skimmel!

Vet någon hur hans poäng var fördelade?
Hur hög är han? Kanske är han den hbl aveln söker som ersättare för Elcatero.

precis vad jag tänkte, jag har tittat där innan men man ser ju i princip inget;)

Hej allihopa!
Har uppdaterat min hemsida...
Ni med hingstar som löst licens...gå gärna in o kontrollera att uppgifterna stämmer på er hingst.
Vet någon vem som har Walkover, Commander,Borys, SF Verify, Pentagon Ibn Psytadel, CW Rhi, Magraf, El Amin, Tristin, FLM verdi, FLM Barbarossa?
Om ni har andra uppgifter än vem som är ägare maila mig gärna.
Blir jätteglad över en mailadress till ägarna.
Jag gör sidan för att det ska bli lite lättare för stoägarna att hitta hingstarna...så ...

Ps. Hoppas moderatorn låter denna ligga för det är ingen reklam för någon hingst o jag skriver ingen hemsida...den finns under min profil.Ds.

Hej,är det någon som har en bild på eller vet något om Nurnia? Jag har en avkomma efter henne och Notariat ox - Rub al Chali ox, alias Charlie född -03 mvh :angel:

Hej,är det någon som har en bild på eller vet något om Nurnia? Jag har en avkomma efter henne och Notariat ox - Rub al Chali ox, alias Charlie född -03 mvh :angel:

Vackert polskt skimmelsto med bloody shoulder. Vet vem som har henne så jag kan kanske ta reda på mer om du är intresserad. Finns på bild i ett gammalt arabhästmagasin, ska kolla om jag hittar.

Jag känner Walkowers ägare så jag ska be henne kontakta dig! Har själv haft honom här i ett år men bättre att ägaren berättar om honom ;)

Charlies angel - kul med en Notariatavkomma, jag har haft honom här, och har en valack efter honom. Har du bilder på din? :)

Tack!
Tyvärr gick hon in i min gästbok på Salles hemsida o jag svarade henne där, men jag vet ju inte om hon går tillbaka dit o läser.

Hej!
Tusen tack för snabbt svar! vad roligt, jag skulle verkligen uppskatta att få reda på mer om "Charlies" ursprung, kanske Nurnias ägare skulle tycka det var kul att veta lite vad som händer hennes avkomma?
Bloody shoulder,är det allah´s välsignelse enligt beduinerna, märket efter en krigares blod på skuldran på sitt krigar stos hö sida? Jag känner inte riktigt till historien kanske blandar ihop...

jag har oxå en avkomma u Nurnia men e Jazz. har inte hittat någon bild på henne heller tyvärr. hade varit så kul att få se henne :)

Knapplån!
Tack för de uppgifter jag fått...men tveka inte att skriva om ni vet något. Flera av dem har jag ingenting på.

neywaz - kolla in på distansrittstockholm.se där finns bilder på honom under flen rapporten och på carros sida stallcrescam.se liten brun sak med blått träns

jag hobbyrider mest men har tänkt att vara med i pp 30km på billingeritten. han har gått någon distans förut med förra ägaren. han älskar allt utom banhoppning ;).

Nurnia finns på bild i arabhästmagasinet nummer 4 1999, kan tyvärr inte få in kortet i datorn men någon annan kanske kan?

TACK! :) Snälla för du tog dig tid att ta reda på var jag kan få se Nurnia. Jag har mailat SAHF o bett att få köpa ett lösnummer ska försöka lägga ut bilden så småningom...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 741
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 124
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 303
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka