Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Serfram emot att kika på många fina hingstar.
Har för mig att det tidigare år fanns försäljning & konstnär på plats & servering.
Kommer det att finnas i år?
Kan vara bra att veta om man ska ta med stora plånboken eller inte..
hälsn Snuffsie
har för mig att jag sett i sahf.se forum att det stod att det skulle finnas saker till salu, dock ej nån konstnär iår, men ev saker från enkonstnär, men jag kan ha fått det om bakfoten, rätt mig om jag har fel.
jag ser iaf fram emot detta! om ekonomin håller....
Knapplån!
Såg att avelsseminariet på Blommeröd var inställt.
Trist! Varför blir det alltid så, när det tjatas om utbildning av stoägarna?
Hade själv gärna åkt, men fick prioritera bort det.Pga hbl bruksprov o rp bruksprov. Blir för mycket rent ekonomiskt.
Är du säker på att du har rätt information? Det står ingenting på SAHFs hemsida och det som är inställt på Bukesinfot är inte avelsseminariet utan evenemanget under.men du kanske har andra källor?
Läste bara innantill på bukes startsida.
Där står "Avelsseminarium om Araben INSTÄLLD"
Kruxet var bara att nu när jag gick dit o skulle läsa så visade det sig att INSTÄLLT hörde till nästa punkt om kursen i barockridning.
Men det var först när man lade pilen på som man såg det.
Oj då ojdå...
Är kanske lite delaktig där, men hon hade ju trots allt en rp unge vid sidan när vi lärde känna varandra . Så lite inne på det var du ju redan, men nog är det bekvämt med semin. Lite dyrare men bevämare.
Hundavel & Ras "Meet our three adorable Shepsky pups, 2Girls 1 Boy, ready to find their forever homes! These fun-loving, energetic bundles of joy are...
Hästhantering Behöver ändå beställa en ny kopia av Calming Signals, min fick ben under utlåningsrundan till vänner och är nu borta 😂. Så kan ju passa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.