F
Fruentimber
Men varför annars uppföra sig som du gör och raljera så?
Hade någon med mina åsikter uppfört sig så hade det tagit hus i helvete vill jag lova. För det där med respekt verkar vara envägars.
Jag visar enligt er disrespekt för att jag vill diskutera problemets fler sidor. De sidorna är känsliga för många.
Men jag håller inte på och raljerar om PM, kritiserar enskilda personer etc. Och jag diskuterar inte andra användares matvanor. Det gör däremot en del av er. Det är intressant.
"Det är intressant"?
Ursäkta, men jag skulle nog ta och gå igenom dina egna inlägg igen.
Det är flera som påpekat att dina inlägg bara är dold fatshaming, men du vill inte ta till dig det.
Det är flera som påpekat att övervikt inte per automatik betyder ohälsa, men du vill inte ta till dig det.
Det är flera som påpekat att vi talar om strukturer och inte enskilda personer, men du vill inte ta till dig det.
Det är flera som påpekat att man inte får näringsbrist av att äta gifflar och pucko en lunch, men du vill inte ta till dig det.
Ser du inte bekymret?
Du var den första som nämnde att du minsann fått PM. Du är också den som sitter och kritiserar LDs val av lunch, ett skeende som för övrigt hänt en gång, och menar att hon minsann för kampen fel.
Men absolut, det är förstås vi som är lättkränkta.