F
Fruentimber
Som är en osund handling som leder till näringsbrist och hormonella problem rätt så direkt under dagen.
"Näringsbrist" för att hon åt gifflar och drack pucko en lunch? Är du ens allvarlig nu eller driver du bara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som är en osund handling som leder till näringsbrist och hormonella problem rätt så direkt under dagen.
Ja. Men på övre kurvan och väldigt väldigt nära överviktDu kan ju väga säkert 6-7 kg till utan att vara överviktig.
"Näringsbrist" för att hon åt gifflar och drack pucko en lunch? Är du ens allvarlig nu eller driver du bara?
Väldigt bra tråd men ett tag där höll jag på att tappa hoppet om Bukefalos, ärligt talat. Är vi inte mer normkritiska än såhär? Förstår vi inte vad strukturer har för effekt på oss människor? Sociala medier? Den som påstår sig stå utanför påverkan är antingen blind eller naiv.
Kroppspositivism handlar inte om att "normalisera ohälsa". Det handlar om att alla kroppar ska få delta på lika villkor i samhället. Och där är vi inte. Inte än.
Jag hade inte mått bra av det kan jag säga. Och det är fler med mig som känner av sånt bara på ett mål.
Jag hade fö fått skällning av min läkare om jag inte var mer rädd om mig än så.
Det är fine att göra sånt ibland. Men det är inte ett smart sätt att minska polarisering.
Men du, nu får du nog besinna dig lite. Du är ute och cyklar om du tror att man direkt får näringsbrist eller hormonella problem av att äta så kallad utrymmesmat.Som är en osund handling som leder till näringsbrist och hormonella problem rätt så direkt under dagen.
Jag hade inte mått bra av det kan jag säga. Och det är fler med mig som känner av sånt bara på ett mål.
Det är fine att göra sånt ibland. Men det är inte ett smart sätt att minska polarisering.
Men alla vänner jag har har någon gång hoppat över ett mål.Jag hade inte mått bra av det kan jag säga. Och det är fler med mig som känner av sånt bara på ett mål.
Jag måste bar citera det här också, för jag är också så förvånad faktiskt....
Jag är fortfarande förvånad. Inte över vissa, men av andra. Jag uppfattar ändå Buke som någorlunda kunnigt inom samhällsanalys och strukturer, men återigen blir jag påmind över hur människor kan agera när det är utanför deras egna bubbla.
Fast 1800 passar ju inte för alla.
Nej. Jag vill inta vara överviktig. Punkt.
Jag kan lova dig att som frustrerad anhörig till en som blev så sjuk att den lades in så tänker man den tanken trots att man själv gjort samma sak mot sig själv.
Jag förstår vad mina anhöriga kände.
För när man är frisk och själv börjat se annorlunda på mat och sin kropp förstår man inte även om man förstår.
Det skriker NEJ i kroppen på en.
Men man visar det inte. Man jobbar vidare med hur de mår och hoppas man ska få dem friska den vägen.
Folk måste få tänka saker, känna saker och vid fråga på ett diskutionsforum uttrycka saker inom rimliga gränser.
Ingen har gått till personangrepp eller dömt en grupp.
Man har bara lyft fler sidor av problemet.
Din ätstörningsläkare? Självklart hade du fått skäll. Med en ätstörning är det a och o att äta bra och regelbundet. Men det beror inte på att du kommer få näringsbrist direkt utan för att du ska undvika att återinsjukna.Jag hade inte mått bra av det kan jag säga. Och det är fler med mig som känner av sånt bara på ett mål.
Men du, jag vet inte hur många gånger jag skrivit det nu, om DU inte mår bra av det, så ät inte gifflar! Men man får inte näringsbrist av att fika gifflar och pucko under ett mål!
Man kan bli sjuk, man kan hålla sig frisk. Det är fortfarande inte omgivningens ensak, en orsak att döma ut alla tjockisar som sjuka eller ens lite relevant.
Din ätstörningsläkare? Självklart hade du fått skäll. Med en ätstörning är det a och o att äta bra och regelbundet. Men det beror inte på att du kommer få näringsbrist direkt utan för att du ska undvika att återinsjukna.
Jag hade också känt av det om jag åt bulle till lunch. Jag hade blivit trött, kanske fått huvudvärk. Men sen hade jag ätit bra igen som jag brukar och inte haft några bestående effekter alls av saken.
Jag har extremt svårt att tro att en läkare eller expert på nutrition skulle reagera så himla mycket om du vid ett enskilt tillfälle åt bulle till lunch. Om de reagerar är det förmodligen för att de känner till din bakgrund med ätstörning.Nej, min vanliga fys-läkare. Som forskat på nutrition med sin fru som är dr inom det.
Inom ätstörningsenheten hade de nog också reagerat och försökt prata med mig.