R
Raderad medlem 6459
Det där är nog väldigt vanligt. Med min assbag var det samma sak - vi hade en väldigt passionerad uppfuckad historia där det konstant var extremer åt olika håll. Vi hade de bästa nätterna, djupaste samtalen, ärligaste stunderna och det var så otroligt mycket känslor hela tiden. Med honom var jag vackrast och bäst och mest fantastisk i världen men bara så länge allt var bra. Där i mellan kände jag mig värdelös och ful och intellektuellt efterbliven gentemot honom - som alltid kände så mycket, tänkte så mycket, var så mycket. Jag kände mig ofta för enkel för honom, han som var så djup och lidande och intelligent.De varmaste och mest kärleksfulla stunderna jag har haft i mitt liv har jag haft med mitt ex. Han har öppnat sig för mig, pratat med mig, tagit hand om mig på ett sätt som ingen annan har. Vår relation har varit så naken och så äkta på så många sätt.
Idag skulle jag backa på en gång om jag träffade honom, varningssignalerna var överallt. Allt var så svårt jämt, han hade det så tufft jämt, han behövde mig så mycket (tills han helt plötsligt inte behövde mig alls). Då tyckte jag att han var den naknaste och ärligaste människan jag någonsin träffat - i dag skulle jag bara tänka "herregud vilken jävla huvudvärk till människa" och gå vidare.