Nu är hela cirkusen (förhoppningsvis) över! Han hade givetvis inga saker med sig, kan ju säga att jag var "måttligt" nöjd. Men min kompis var så himla duktig och vägrade följa med till hans lägenhet trots lirkande och fjäskande. Så han fick snällt gå till lägenheten själv och hämta det medan vi väntade på stationen. När han väl överlämnat paketet försökte han bjuda hem oss för att dricka whiskey (???) och vi bara "eh, nä". Han var även SUPERtrevlig mot mig, som han flera gånger uttryckt ett ganska ordentligt ogillande för, det är ju trots allt mitt fel allt det här
Vi skyllde hur som helst på att vi hade planer och var tvungna att hinna med tåget, sa hejdå och drog. Kollade hela tiden plattformen, som turligt nog var nästan tom, för att försäkra att han inte följde efter. Efter att hon kollat att allt var med blockade och raderade hon honom på alla sätt han kunde kontakta henne. Innan hon gjort det han hann dock skicka ett meddelande och be henne komma till hans lägenhet igen
Är verkligen så himla stolt över hur duktig hon var, vet hur svårt det var för henne att stå emot liksom.
Tack för allt stöd, tips och pepp hörrni! Ni anar inte hur mycket det hjälpte när jag började tvivla på mig själv