Jag har noll koll.
Men jag kan i alla fall stava till shabby chic.
Såklart du kan. Du ÄLSKAR ju shabby chic!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har noll koll.
Men jag kan i alla fall stava till shabby chic.
De flesta män har faktiskt bättre koll på kvinnor än vad vi har om oss själva!
Jag är ingen shabby chick.Såklart du kan. Du ÄLSKAR ju shabby chic!
Jag är ingen shabby chick.
*suck* Kan du sluta generalisera över vad vi kvinnor tycker om och inte tycker om? Jag känner inte en enda kvinna som kör all in på shabby chic, inkl mig själv.
Jepp. Tur att jag häromdagen fick reda på att kvinnor inte går igång på en naken manskropp. Hepp!Ja, tänk vilken tur vi har att de så gärna delar med sig av sin kunskap!
Givetvis fattar jag att inte alla kvinnor gillar det. Men det känns lite bättre att vara singel när man slipper bekymra sig för en parameter
Hästintresset behöver jag någon som har förståelse för hur viktigt det är för mig, men behöver inte följa med hela tiden och dela det. Däremot är det nästan en nödvändighet att den andra personen har ett stort intresse för konst, helst att personen är en konstutövare av något slag.
Jag har dejtat folk som inte förstår sig på konst, och det blir tråkigt efter ett tag. De har inget större intresse i mitt skapande, vilket är en del av mig, eller någon förståelse för vad det är jag håller på med. Är faktiskt rätt jobbigt att ta hem en dejt till mig och hen ignorerar alla skulpturer i min lägenhet som jag har gjort, känns som att personen ignorerar mig då.
Nej om man gillar shabby chic så är man givetvis ingen shabby chick.
Alltså... om jag var ihop med en fotbollsnörd hade jag utan att tveka följt med på någon match om hen verkligen ville det (så länge det inte var VARJE gång ). Just för att kunna se en del av det min partner är passionerad över och för att visa att jag tycker hens intresse är viktigt.
Särbon skulle absolut ha följt med på någon arabhästutställning om det hade funkat tidsmässigt och han har inga problem att följa med mig på handelsträdgårdar.
Det handlar inte om nolltolerans utan om intressanta ämnen (70 inlägg flyttade jag) som förtjänar egna trådar.Det är verkligen nolltolerans på OT nu för tiden Fortsätter väl att enbart uppdatera er om utvecklingen mellan mig och MM då (nåväl, förutom funderingar om våra lika/olika intressen då..)
Det handlar inte om nolltolerans utan om intressanta ämnen (70 inlägg flyttade jag) som förtjänar egna trådar.
Sambon har ett intresse i sin biodling (jag är bara intresserad av honungen ), jag har ett intresse i att träna hund.Ni som har intressen som tar upp mycket tid, hur ställer sig era dejter till det? Uppmuntrande, neutrala eller negativa? Hur viktigt tycker ni att det är att er dejt/partner har förståelse för era intressen?
Eller så beror det på att man får bättre sjukvård, har lägre arbetslöshet... och en drös andra saker...Eftersom Stockholmare generellt är mer högutbildade än övriga landet och enligt statistik lever högutbildade längre. Skulle tro att det har att göra med att man motionerar mer och äter bättre kost. Det i sin tur leder till en befolkning med mindre övervikt än övriga landet. Så det finns ett samband...