Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är samma art, klart att de kan para sig. Hur de blir är omöjligt att svara på.
jag menar mer på, dem är ju så olika i utseendet.. hur skullen nosen blir osv?
Muggin
Google är din vän om du vill veta hur olika blandraser ser ut. Skriv bara in "pinscher" och den andra rasen.
... en (ögonlyst och patellaundersökt) dvärgpinscherhane istället.![]()
Jag tycker det låter som ett litet monster - bjäbbig, illerpigg, högst upp på alla möbler och högdragen - hihi. Finns ju inget kompatibelt i dom utseendena och VARFÖR skulle man para någonting med en snörvlig mops hur söta dom än är?
Muggin
Google är din vän om du vill veta hur olika blandraser ser ut. Skriv bara in "pinscher" och den andra rasen.
Försöker förstå hur den sidan funkar. Har idag haft funderigar med en kollega vad det blir om man blandar en dvärgpinscher med en springer spaniel![]()
Av vilkenanledning skulle man para en jakthund med en dvärghund, vad skulle man ha för mål med något sådant???????
... och mentaltestad, måste jag tillägga.
<snip>
Men finns ju så många blandraser så tänkte bara om någon visste hur en sådan blandning skulle se ut.
Hur en blandis kommer att se ut kan man aldrig sia om.
Hund A paras med hund B, säg mops o schäfer.
En del valpar kommer att se ut som en schäfer men ha mopsens mentalitet, o tvärt om, andra kan verka renrasiga både till utseende o sätt, o resten typ pyttipanna.