Sv: Appropå Cesar Millan..
Däremot brukar stackeldiskussionerna gälla beträffande CM vill ha och sätter på stackel, eller om han använder det material hundägarna använder och vill ha, därtill mer eller mindre tvingad. Dom gånger det kommenterats antingen i originalversion eller i svenska informationsrutor, så är det det sistnämnda alternativet man hänvisar till.
Faktum är att CM oftast använder enkla små linor med ögla även på besvärligare fall.
LIA
Jag är "CM-anhängare" (antar jag du tycker) och jag har aldrig förnekat att han använder stackel rättvänt. Kan inte påminna mig att andra har gjort det heller, möjligen med enstaka undantag. Det finns ett antal CM-trådar att titta i för den intresserade.... men det argumentet som Cm anhängare drar är att han vänder stacklet ut och in så att det blir ungefär som ett vanligt stryp.
Däremot brukar stackeldiskussionerna gälla beträffande CM vill ha och sätter på stackel, eller om han använder det material hundägarna använder och vill ha, därtill mer eller mindre tvingad. Dom gånger det kommenterats antingen i originalversion eller i svenska informationsrutor, så är det det sistnämnda alternativet man hänvisar till.
Faktum är att CM oftast använder enkla små linor med ögla även på besvärligare fall.
LIA