Äntligen.......

L

liljekonvall

Nu har jag äntligen fått in en avatar på min sida MEN den hamnade visst på sniskan:rofl: Jag kan rotera den bland mina bilder men hur gör man för att få in den rätt här då??????:confused: Någon som är datakunnig här på forumet?:crazy:

Sv: Äntligen.......

Ladda upp den på nytt när du vänt den bland dina bilder på datorn, kanske?

Ladda upp den på nytt när du vänt den bland dina bilder på datorn, kanske?

Jag roterade den bland mina bilder,men när jag skulle "leta" bland bilderna så var den på fel håll igen:confused:. Det finns ju ingen adress på den sidan där jag kan rotera bilden så jag vet ju inte riktigt var jag är:rofl::rofl::rofl:
Ni hör att jag inte är något datafreak va?

När du roterat bilden i "mina bilder" så måste du spara som sen. Efter det kan du använda den nysparade bilden. :idea:

Tryckte du Ctrl + S när du hade roterat den i dina bilder? Annars roteras den bara för stunden men sparas inte inte i det läget

Senast ändrad av en moderator:

Jag tackar för tipsen.Sitter inte vid min egna dator nu så jag får testa era "knep" en annan dag.Tack för er hjälp:)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 630
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka