Min häst gillar att rulla, så kör enligt att hästen är i alla fall lyckligPass på den!
Jag gillar rena hästar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min häst gillar att rulla, så kör enligt att hästen är i alla fall lyckligPass på den!
Jag gillar rena hästar
Fast den såg inte smutsig ut på bilden, säljarens textbeskrivning!Min häst gillar att rulla, så kör enligt att hästen är i alla fall lycklig
Det är nog någon översättning som blivit lite fel där. Säljaren verkar vara från TysklandFast den såg inte smutsig ut på bilden, säljarens textbeskrivning!
Förmodligen!Det är nog någon översättning som blivit lite fel där. Säljaren verkar vara från Tyskland
Den kanske ser ut som en större islandshäst med en .. eeeehhh.. något töltliknande trav? Eller passgång kanske, tennesee walking horse ska väl ha den gången vad jag uppfattar.Tror jag såg samma på hästnet.
Men under ras står det islandshäst, så nu är jag bra förvirrad.
Samma här!Min häst gillar att rulla, så kör enligt att hästen är i alla fall lycklig
Precis, båda ska ju ha flera gångarter så... Potato potahto?Den kanske ser ut som en större islandshäst med en .. eeeehhh.. något töltliknande trav? Eller passgång kanske, tennesee walking horse ska väl ha den gången vad jag uppfattar.
Så whatever, bäst att man skriver in islandshäst då den ser ut som en islandshäst så man inte förväntar sig en smäcker tennesee walking horse eller en maffig ardenner, men så kliver en förvuxen islandshäst av på gårdsplanen
Min är brun som tur ärSamma här!
Mvh, skimmelägare
Lyx!! Min är tyvärr vit. Eller tja, oftast brunskäckMin är brun som tur är
Tror jag såg samma på hästnet.
Men under ras står det islandshäst, så nu är jag bra förvirrad.
Ja blir det inte ungefär islandshäst, om man mixar något med fler gångarter med något stadigt med hovskägg?Den kanske ser ut som en större islandshäst med en .. eeeehhh.. något töltliknande trav? Eller passgång kanske, tennesee walking horse ska väl ha den gången vad jag uppfattar.
Så whatever, bäst att man skriver in islandshäst då den ser ut som en islandshäst så man inte förväntar sig en smäcker tennesee walking horse eller en maffig ardenner, men så kliver en förvuxen islandshäst av på gårdsplanen
En stallkompis till mej hade en korsning mellan Tennessee walkinghorse, ardenner, fjording och svensk ridponny. Jättesöt häst men en vilja av stålSåg precis en korsning mellan…
håll i er nu….
Tennessee walking horse och……
….redo?
….Ardenner
Men det vet ju alla att det är bättre att rida barbacka dåNu på fb en som säljer en helt ny oanvänd sadel då ponnyn inte är barnvänlig
Men för fan!Visserligen en reklamannons men inte desto mindre... ja... underlig.. och fruktansvärd..
herregud