Vilken otroligt genomkorkad konstruktion, vad vill man uppnå med det där?Visserligen en reklamannons men inte desto mindre... ja... underlig.. och fruktansvärd..
herregud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken otroligt genomkorkad konstruktion, vad vill man uppnå med det där?Visserligen en reklamannons men inte desto mindre... ja... underlig.. och fruktansvärd..
herregud
Vilken otroligt genomkorkad konstruktion, vad vill man uppnå med det där?
Ja visst ser det ut som det? Tycker inte alls det ser ut som om det sitter på hästen utan som dåligt utförd photoshop.Det är ett hackamore som man klistrat in i bilden.
det är solklart photoshop. någon som inte helt vet hur det ska sitta utan har gissat viltJa visst ser det ut som det? Tycker inte alls det ser ut som om det sitter på hästen utan som dåligt utförd photoshop.
Visserligen en reklamannons men inte desto mindre... ja... underlig.. och fruktansvärd..
herregud
Temu. Säger väl det mestadet är solklart photoshop. någon som inte helt vet hur det ska sitta utan har gissat vilt
Men hur ser den ut . Hur fan kan man avla fram sån skit.
Hingst och $10K.
Snarare hälften ko och hälften häst
Gissar den är Halter bred. De brukar ha stora kroppar med taniga stickben, väldigt raka bakben och pyttiga hovar.
Hingst och $10K.
Snarare hälften ko och hälften häst
Ska vara en Irish Cob.Dvärg?
Den ser väldigt konstig ut men det kanske är vinkeln?Ska vara en Irish Cob.
En väldigt väldigt väldigt fet sådan då...
En kohäst på två olika sättGissar den är Halter bred. De brukar ha stora kroppar med taniga stickben, väldigt raka bakben och pyttiga hovar.
Om jag försöker tänka bort fettet så kan jag se hur den ungefär ska se ut och kanske inte ser så himla urbota dum ut även om den inte är perfekt. Jag misstänker att fettet behöver lägga sig överallt för att få plats och gör om formen en hel delDen ser väldigt konstig ut men det kanske är vinkeln?