Ser ju helt sjuka utGissar den är Halter bred. De brukar ha stora kroppar med taniga stickben, väldigt raka bakben och pyttiga hovar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser ju helt sjuka utGissar den är Halter bred. De brukar ha stora kroppar med taniga stickben, väldigt raka bakben och pyttiga hovar.
Ska vara en Irish Cob.
En väldigt väldigt väldigt fet sådan då...
Håller med!Ser ju helt sjuka ut
Är alla de här fotona från annonser?Jag tappade hakan när jag såg dessa foton och förstod att denna häst tävlas!
Tf Debonair Major.
Racing (QH, galopp?). 3 år gammal, 5 lopp och placerad i en, tredje plats.
Ryttaren kommer definitivt inte att falla av bakåt eller framåt iaf
Sorry! Ska tänka på det! Men de flesta är från annonser, förutom ev 2 som inte är 100%.Är alla de här fotona från annonser?
Om inte vore det bra om tråden kunde få fortsätta att handla om just annonser.
Jaså, det är en SÅN häst jag har? Fast jag var med när mamman inseminerades med Zafferano och jag drog ut fölungen ur mitt SWB-sto?
Se blåa rutan.
Så nu vet ni, alla hästar ni ser som är gulbruna är en korsning mellan quarter och andalusier
Äsch, det förstår du väl att Zafferano marknadsförs bara som SWB och ditt sto är heller inget SWB. Du har blivit luradJaså, det är en SÅN häst jag har? Fast jag var med när mamman inseminerades med Zafferano och jag drog ut fölungen ur mitt SWB-sto?
Attans!Äsch, det förstår du väl att Zafferano marknadsförs bara som SWB och ditt sto är heller inget SWB. Du har blivit lurad
Men det finns hopp! Diskuterade nån dag med en som var övertygad om att det fanns amerikansk saddlebred i SWB från gammalt. <.<Attans!
Men det finns hopp! Diskuterade nån dag med en som var övertygad om att det fanns amerikansk saddlebred i SWB från gammalt. <.<
Nej däremot lär den ju läggas ut som gratishäst när dom inser det och då kommer den garanterat hamna hos någon snål jävel som vill ha en gratis sällskapshäst.Annons på sällskapshäst som nyligen haft fång och har återkommande obehandlade hältor.
15,000 kr.
Jag kanske har bott för länge under en sten, men finns det folk som betalar för halta fånghästar?
Hoppas inte det, tycker jag ser annonser om friska ridtravare som skänks bort, som dom inte ”blir av med”.Nej däremot lär den ju läggas ut som gratishäst när dom inser det och då kommer den garanterat hamna hos någon snål jävel som vill ha en gratis sällskapshäst.
Brukar vara standard för sjuka hästar som hamnat hos ägare som inte vill ta sitt ansvar och utreda eller avliva.
Annons på sällskapshäst som nyligen haft fång och har återkommande obehandlade hältor.
15,000 kr.
Jag kanske har bott för länge under en sten, men finns det folk som betalar för halta fånghästar?