Annonsera mera VII

Nej, det är inte en get.
5480128d48abbdd1d8606c67926ac514ce9aaa20.jpg

😅
 
Annons på sällskapshäst som nyligen haft fång och har återkommande obehandlade hältor.
15,000 kr.

Jag kanske har bott för länge under en sten, men finns det folk som betalar för halta fånghästar?
Nej däremot lär den ju läggas ut som gratishäst när dom inser det och då kommer den garanterat hamna hos någon snål jävel som vill ha en gratis sällskapshäst.
Brukar vara standard för sjuka hästar som hamnat hos ägare som inte vill ta sitt ansvar och utreda eller avliva.
 
Nej däremot lär den ju läggas ut som gratishäst när dom inser det och då kommer den garanterat hamna hos någon snål jävel som vill ha en gratis sällskapshäst.
Brukar vara standard för sjuka hästar som hamnat hos ägare som inte vill ta sitt ansvar och utreda eller avliva.
Hoppas inte det, tycker jag ser annonser om friska ridtravare som skänks bort, som dom inte ”blir av med”.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag planerar att sälja min ena häst. Frågan är nu hur man prissätter? Jag har försökt titta på hästnet men gav upp då jag inte hittade...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: Elisha
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
565
Senast: Tokyo
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
77 457
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 285
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp