Någon söker en brun sadel av ett specifikt (dyrt!) märke och en exakt modell.
Får såklart till svar: Jag har två svarta annars, om det går bra?
Och så nämns två billiga märken. Inte ens nästan rätt.
Tomàto, tòmato?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och fel färg. Glöm inte det!Såg inlägget på fb nu, alltså jag blir typ orimligt provocerad!?
Typ: hej, jag söker en svindyr sadel i en specifik modell, färg och storlek. Finnes: två budgetsadlar i fel märke, modell, och storlek, men det går väl bra ändå?!
Den där annonsen gör mig så förbannad.På vilket sätt skulle detta ge bättre kontakt? För att du med gott samvete kan snöra ihop munnen så hästen inte kan gapa?!
Visa bifogad fil 147196
Vad är det ens? Ett glorifierat nosludd?På vilket sätt skulle detta ge bättre kontakt? För att du med gott samvete kan snöra ihop munnen så hästen inte kan gapa?!
Visa bifogad fil 147196
Typ, som är vetenskapligt utvecklad…Vad är det ens? Ett glorifierat nosludd?
Som ska ta bort trycketTyp, som är vetenskapligt utvecklad…
En bättre kontakt med vad? Tyglarna sitter ju inte i den. Förstår verkligen inte hur det var tänkt där.På vilket sätt skulle detta ge bättre kontakt? För att du med gott samvete kan snöra ihop munnen så hästen inte kan gapa?!
Visa bifogad fil 147196
Tänkt? Det säljerEn bättre kontakt med vad? Tyglarna sitter ju inte i den. Förstår verkligen inte hur det var tänkt där.
Det är för att det ska kännas lite extra bra i mattes mage när du snörper ihop munnen på den stackars hästen för kung och fosterlandVad är det ens? Ett glorifierat nosludd?
Tror jag såg samma på hästnet.Såg precis en korsning mellan…
håll i er nu….
Tennessee walking horse och……
….redo?
….Ardenner
Jajamän, som grädde på moset liksomTror jag såg samma på hästnet.
Men under ras står det islandshäst, så nu är jag bra förvirrad.
Tror jag såg samma på hästnet.
Men under ras står det islandshäst, så nu är jag bra förvirrad.
Pass på den!Vad sägs om ett extremt smutsigt sto som inte kan testridas för hon saknar sadel och inte har ridits hos säljaren?