Någon som vill byta?
Jag har tyvärr ingen låghalt häst, annars hade jag slagit till direkt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dethär var bland det roligaste jag har läst på längeNågon som vill byta?
Visa bifogad fil 145506
Jag tycker allt över 1,60 är stort. <.<Att inte skriva pris inkl moms på hästnet.
Och en häst som är 1.65 är väl inte liten? Den är ju 17 cm över ponnymåttet!
Blir också matt på priserna. Ska man gissa? Är ju viss skillnad på de runt 150’ om priset är ex momsAtt inte skriva pris inkl moms på hästnet.
Det var en häst i den prisklassen...Blir också matt på priserna. Ska man gissa? Är ju viss skillnad på de runt 150’ om priset är ex moms
Precis! Hade inte vågat svara på den annonsen, då jag är lång. Men söker en häst som inte är så mycket större än 1.65. Nuvarande är 1.58 och jag är inte för stor.Jag tycker allt över 1,60 är stort. <.<
Det räknas som litet numera. Själv tycker jag det är ”normal” strlAtt inte skriva pris inkl moms på hästnet.
Har den bilden tagits bort nu? Tycker mig inte se något konstigt med den första bilden?hastnet rubrik..... jättefin appaloosa valack. Alltså första bilden, man får ju tankarna direkt på fång. Förhoppningsvis inte så men man hade nog fått lov att fota ur en annan vinkel.
Det var en bild där hästen stod på en väg och det såg väldigt mycket ut som fångställningHar den bilden tagits bort nu? Tycker mig inte se något konstigt med den första bilden?
Den kanske är bortplockad nu, eller så är jag inte så bra på att se detDet var en bild där hästen stod på en väg och det såg väldigt mycket ut som fångställning
Det gick inte att missa. Så den är nog borta då.Den kanske är bortplockad nu, eller så är jag inte så bra på att se det
Jag håller med om att frambenen såg ut som fågnställning men med tanke på att den har ett bakben bakom sig så ser det i mina ögon mer ut som att den fått syn på något otäckt och börjar rygga tillbaka. Det övergår dock mitt förstånd att man använder en sådan bild då den helt klart är usel för försäljning.Det gick inte att missa. Så den är nog borta då.
Bilden är borta på hästnet men om man googlar ”jättefin appaloosa valack” så ser man bilden
Såg nu!Det gick inte att missa. Så den är nog borta då.
Bilden är borta på hästnet men om man googlar ”jättefin appaloosa valack” så ser man bilden