Annonsera mera VII

Tror jag såg samma på hästnet.
Men under ras står det islandshäst, så nu är jag bra förvirrad. 😂
Den kanske ser ut som en större islandshäst :angel: med en .. eeeehhh.. något töltliknande trav? 😅 Eller passgång kanske, tennesee walking horse ska väl ha den gången vad jag uppfattar.
Så whatever, bäst att man skriver in islandshäst då den ser ut som en islandshäst så man inte förväntar sig en smäcker tennesee walking horse eller en maffig ardenner, men så kliver en förvuxen islandshäst av på gårdsplanen :angel:
 
Senast ändrad:
Den kanske ser ut som en större islandshäst :angel: med en .. eeeehhh.. något töltliknande trav? 😅 Eller passgång kanske, tennesee walking horse ska väl ha den gången vad jag uppfattar.
Så whatever, bäst att man skriver in islandshäst då den ser ut som en islandshäst så man inte förväntar sig en smäcker tennesee walking horse eller en maffig ardenner, men så kliver en förvuxen islandshäst av på gårdsplanen :angel:
Precis, båda ska ju ha flera gångarter så... Potato potahto? :angel:
 
Tror jag såg samma på hästnet.
Men under ras står det islandshäst, så nu är jag bra förvirrad. 😂

Den kanske ser ut som en större islandshäst :angel: med en .. eeeehhh.. något töltliknande trav? 😅 Eller passgång kanske, tennesee walking horse ska väl ha den gången vad jag uppfattar.
Så whatever, bäst att man skriver in islandshäst då den ser ut som en islandshäst så man inte förväntar sig en smäcker tennesee walking horse eller en maffig ardenner, men så kliver en förvuxen islandshäst av på gårdsplanen :angel:
Ja blir det inte ungefär islandshäst, om man mixar något med fler gångarter med något stadigt med hovskägg? :angel:
Det är ju så avel fungerar, är det inte? :idea:
 
Min hjärna är rätt trög nu för tiden. Fick för mig att det stod ”flexifuel” i stället för ”flexfit full”.
Funderade länge vad flexifuel kunde innebära på en tömkörningsgjord 😅🙈

IMG_4599.jpeg
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag planerar att sälja min ena häst. Frågan är nu hur man prissätter? Jag har försökt titta på hästnet men gav upp då jag inte hittade...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: Elisha
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
424
Senast: Tokyo
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
39 40 41
Svar
803
· Visningar
62 390
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 203
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp