Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon hagkompis har kanske gnagt av den?En annons på en palomino med hela svansen avklippt, hänger en liten plym från svansroten bara...
Man kan se att den är tydligt klippt om inte hagkompisen är en liten Edward Scissorhands, fast de kanske klippte den ifall den hade blivit fult uppäten först, för att se lite mer friserad ut eller nåt...Någon hagkompis har kanske gnagt av den?
Mitt gamla sto råkade ut för att hennes föl gnagde av stora delar av hennes svans.
Äsch då, då var det verkligen inte roligtMan kan se att den är tydligt klippt om inte hagkompisen är en liten Edward Scissorhands, fast de kanske klippte den ifall den hade blivit fult uppäten först, för att se lite mer friserad ut eller nåt...
Hoppas de har en bjällra på den i hagenSåg en annons där det står ”Fin häst som är svår att hitta.”
Vet inte om den lever undangömd med skyddad identitet eller om den gillar att gömma sig i hagen?
Den är visserligen skimmel så är det vinter och snö kan jag tänka mig att den smälter in bra och därmed blir svårare att hitta
Men lille pållenExtremt mager andalusier på annons skimmel valack
Ser förskräcklig ut. Framförallt halsen, den är ju jättetunn.Extremt mager andalusier på annons skimmel valack
Den tror jag att jag såg häromdagen fast bara med hoppbilden (annan säljare) då stod det nått om projekthäst och att den inte haft det helt lätt.Extremt mager andalusier på annons skimmel valack
Den står väl i Spanien dessutom. Hur skulle den då se ut efter en lång transport till Sverige…Extremt mager andalusier på annons skimmel valack
Som snubben som försökte flirta med min kompis genom att påstå att han pysslat en del med hästar, när hon sade att hon hade en."Pappan är irish cob och mamman vanlig storhäst"
Låter som en fd granne som försökte imponera med sina (o)kunskaper kring hästar. Tittar på dotterns häst och sedan på min och säger, ja jag förstår ju att den där (pekar på dotterns häst) var väldigt dyr. De bruna är ju det. Han ville inte alls gå med på att dotterns häst var en arab och att min fjording faktiskt hade varit dyrare i inköp. Enligt honom var alla bruna hästar av samma ras (de var bruna ju!) och de var dyrare än alla andra hästar.Som snubben som försökte flirta med min kompis genom att påstå att han pysslat en del med hästar, när hon sade att hon hade en.
De pratade en stund, sedan kläcker han ur sig:
"Så, vad är det för häst du har? Är det en ponny eller en vanlig brun?"
Fast "vanlig brun" tror jag ibland används lite skämtsamt av islandshästfolk? Har fått frågan om jag har islandshäst eller vanlig brun. Svaret blev dock ingetdera utan "liten vit"Som snubben som försökte flirta med min kompis genom att påstå att han pysslat en del med hästar, när hon sade att hon hade en.
Den frågan fick jag på turridning på island.Fast "vanlig brun" tror jag ibland används lite skämtsamt av islandshästfolk? Har fått frågan om jag har islandshäst eller vanlig brun. Svaret blev dock ingetdera utan "liten vit"
Låter som en tidigare chef som upphetsad kom in i lunchrummet och sa. Han ansåg att han var en riktig hästkarl.Som snubben som försökte flirta med min kompis genom att påstå att han pysslat en del med hästar, när hon sade att hon hade en.
Fast "vanlig brun" tror jag ibland används lite skämtsamt av islandshästfolk? Har fått frågan om jag har islandshäst eller vanlig brun. Svaret blev dock ingetdera utan "liten vit"