Annonsera mera VII

Har ni sett hur gemene showponny/cob ser ut i UK? 😑 Samma andas barn. FĂ„r fĂ„ngest bara av att kolla pĂ„ den.

Edit: Sitter och Àter middag med min (vÀldigt ohÀstiga) man, och han sÄg bilden i ögonvrÄn. Hans reaktion: HÀst. Tjock hÀst.
Flera av ponnyerna som de Àger/har till försÀljning Àr feta, men denna tog nog ÀndÄ priset.

Screenshot_20250117_142333_Blocket.webp

Inte mycket till info i denna annons 😄

I en trĂ„d pĂ„ ett annat forum dĂ€r nĂ„gon frĂ„gar efter hingst till sitt SWB-sto och lĂ€gger ut stammen, nĂ„gon svarar ”jag har alltid varit intresserad av xxx till mitt fullblodssto”. PĂ„ vilket sĂ€tt skulle det vara till nytta för ts kan man undra.

I en trĂ„d pĂ„ ett annat forum dĂ€r nĂ„gon frĂ„gar efter hingst till sitt SWB-sto och lĂ€gger ut stammen, nĂ„gon svarar ”jag har alltid varit intresserad av xxx till mitt fullblodssto”. PĂ„ vilket sĂ€tt skulle det vara till nytta för ts kan man undra.
AllmĂ€nt snack bara antar jag, Ă€r nog rĂ€tt vanligt numera 🙈

Jag tolkar det som ett otydligt sÀtt att skriva "det hÀr Àr en hingst jag gillar, hade gÀrna anvÀnt honom sjÀlv". Har man inte sÄ mycket kunskap om matchningar kan ju det kÀnnas som ett tips att dela med sig av tÀnker jag? :confused:

(Eller, som @Kajsalisa skriver, ett typiskt fall av att hantera en frÄga pÄ nÀtet som om det vore ett samtal vid fikabordet? Skitirriterande nÀr man vill diskutera en sakfrÄga och majoriteten av svaren Àr goddag yxsskaft. :meh:)

Jag tolkar det som ett otydligt sÀtt att skriva "det hÀr Àr en hingst jag gillar, hade gÀrna anvÀnt honom sjÀlv". Har man inte sÄ mycket kunskap om matchningar kan ju det kÀnnas som ett tips att dela med sig av tÀnker jag? :confused:

(Eller, som @Kajsalisa skriver, ett typiskt fall av att hantera en frÄga pÄ nÀtet som om det vore ett samtal vid fikabordet? Skitirriterande nÀr man vill diskutera en sakfrÄga och majoriteten av svaren Àr goddag yxsskaft. :meh:)
Hade det varit mycket fullblod i stoet hade jag förstÄtt kopplingen, nu blir det mer jaha och varför ska ts bry sig om det.

Lite pĂ„ samma tema - sĂ€ljannonser i grupper pĂ„ tex fb pĂ„ hĂ€star. "Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„h sĂ„Ă„Ă„ fiiiiin, önskar jag hade tid/plats/pengar/hjĂ€rnceller" 🙄 SĂ„g speciellt en trĂ„d som var överbelamrad med sĂ„nt men dĂ€r gick faktiskt Ă€garen/sĂ€ljaren in och sa ifrĂ„n.

Liknande trÄdar

GnÀgg Kunde inte se nÄgon trÄd sÄ tÀnker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyÄr med hÀstarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 589
Senast: WildHorse
·
Ekonomi & Juridik Jag planerar att sÀlja min ena hÀst. FrÄgan Àr nu hur man prissÀtter? Jag har försökt titta pÄ hÀstnet men gav upp dÄ jag inte hittade...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: Elisha
·
Fritid Jag har bestÀmt mig för att försöka aÀlja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver fÄ in pengar asap sÄ jag mÄste. Det...
Svar
8
· Visningar
615
Senast: Tokyo
·
GnĂ€gg Hej, dĂ„ min hĂ€st inte finns mer đŸ˜„skulle jag vilja byta hĂ€st pĂ„ Equilab. Har provat radera gamla namnet dĂ€r men det gĂ„r inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
531
Senast: sweep
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka