Född här korsning fjord/tinker . Alltså en fjonker.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
såg den annonsen idag! jätte söt ponnyFödd här korsning fjord/tinker . Alltså en fjonker.
![]()
Men jag såg också fjonkernFödd här korsning fjord/tinker . Alltså en fjonker.
![]()
Hade jag haft någon lämplig häst så hade jag kunnat svara på något sådant. Barnträning för hästen, och jag gör gärna min del i att få med barn ut runt hästar på vettiga vis (hade visserligen velat ha kontakt med föräldrarna med, men ändå vettigt att barnen själva interagerar med folk)Inlägg i grannbyns lokala facebook-grupp:
"Hej Jag har en fråga är där nån som tänkt rida utt på söndag för vill ni ha sällskap då kan jag. jag kan rida superbra har gått på ridskola men jag är för bra tyker dem vet ej varför men har ingen egen häst är 11 år gammal OBS!! och om ni ej vill låna ut häst så är det okej ni Pehöver ej säga jag kan eller jag Pehöver sällskap om ni ej vill.ha en trevlig helg"
Undrar om ungen får något napp![]()
Inlägg i grannbyns lokala facebook-grupp:
"Hej Jag har en fråga är där nån som tänkt rida utt på söndag för vill ni ha sällskap då kan jag. jag kan rida superbra har gått på ridskola men jag är för bra tyker dem vet ej varför men har ingen egen häst är 11 år gammal OBS!! och om ni ej vill låna ut häst så är det okej ni Pehöver ej säga jag kan eller jag Pehöver sällskap om ni ej vill.ha en trevlig helg"
Jag tycker det var lite gulligt och modigt att frågaInlägg i grannbyns lokala facebook-grupp:
Ja jättesvårt de där.Visa bifogad fil 162379
Priset är 91000-120000. För en ponny med ett helt värdelöst mätintyg med tanke på åldern. Det är ju en enormt stor risk att den blir liten storhäst.
Ett mätintyg innan 8 år är ju bara för att kunna tävla. Annars är det inte värt mycket.Ja jättesvårt de där.
Har också en på gränsen (eller för stor) och får hon mätintyg på 148 blir det otroligt skört. Nu är det inte aktuellt att sälja henne dyrt, men det avskräcker ju en hel del köpare.
Nej precis. En indikation på att hästen möjligen är för storEtt mätintyg innan 8 år är ju bara för att kunna tävla. Annars är det inte värt mycket.![]()
Eller hur? Det känns tyvärr mest som ett knep för att lura okunniga föräldrarNej precis. En indikation på att hästen möjligen är för stor![]()
Tidigare ägare var trött på att klippa gräset?Inte hästrelaterat, men lite kul. Rubriken på gruppen, bilden och texten!
Visa bifogad fil 162421
Lite stelt någon?
Troligen. Och nya ägaren vill inte heller lägga för mycket tid, tydligen. Barnen skall ju vaktas också.Tidigare ägare var trött på att klippa gräset?
En trädgård för mejInte hästrelaterat, men lite kul. Rubriken på gruppen, bilden och texten!
Visa bifogad fil 162421
Lite stelt någon?
Vi har grus på uppfarten, höga tujor som inramning plus staket och grind för hundarnas skull. Och grus närmast hus entrén och sen allmän hundrastgård i trädgårdenEn trädgård för mej
Jag hade bara målat plattorna gröna och slängt ut lite stänk med gul färg så det ser ut som maskrosor för syns skull