Annonsera mera VII

Alla har det inte helt enkelt inte så enkelt med det skrivna, svenska språket.

Förövrigt svarade jag nyligen på en illa skriven annons, men det visade sig vara en fantastisk människa och vi fick hämta en ännu mer fantastisk misse 🥰
Åhhh så fint!!!
Alla har det inte helt enkelt inte så enkelt med det skrivna, svenska språket.

Förövrigt svarade jag nyligen på en illa skriven annons, men det visade sig vara en fantastisk människa och vi fick hämta en ännu mer fantastisk misse 🥰
Nej det är ju sant, men vet man att man har svårt med språket kanske man kan be om hjälp att korrigeringsläsa?

Om jag letar efter något specifikt och hittar två annonser varav den ena är välskriven och den andra inte så väljer jag i första hand den välskrivna. Men det är jag det.

(Samtidigt får jag OFTA korrigera i mina egna annonser då jag har för bråttom och inte läser igenom en extra gång innan jag skickar...😁🙈)

Läste en annons på en jättefin häst där det stod att den var prissänkt med 100000 (kostade nu 90 eller 95000) pga att man sett en liten fläck på strålbenet på röntgen. Återvände sedan till den annonsen och då var i dom om röntgenfyndet borta. Undrar varför?

Läste en annons på en jättefin häst där det stod att den var prissänkt med 100000 (kostade nu 90 eller 95000) pga att man sett en liten fläck på strålbenet på röntgen. Återvände sedan till den annonsen och då var i dom om röntgenfyndet borta. Undrar varför?
Stod det inget om att den var prissänkt längre eller att det fanns fynd alltså?

De kanske bestämde sig för att ge info vid kontakt istället? Behöver ju inte vara ngt fuffens.

Det är två olika annonser, ena hästen är 7 och den andra 5. Halvsystrar. Extremt lika dock.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag planerar att sälja min ena häst. Frågan är nu hur man prissätter? Jag har försökt titta på hästnet men gav upp då jag inte hittade...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: Elisha
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
604
Senast: Tokyo
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: sweep
·
Gnägg Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Svar
4
· Visningar
479
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Kattbilder #10