Ser väldigt märkligt ut! Ska det verkligen behövas så mycket remmar??
Det är väl inte fler remmar än ett vanligt träns?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser väldigt märkligt ut! Ska det verkligen behövas så mycket remmar??
Det är väl inte fler remmar än ett vanligt träns?
Visa bifogad fil 157958Kanske tipsa PK om denna?
Alltså skolan ligger ju precis vid älven, hur svårt ska det vara att visa det genom en bättre bild?Inte precis en annons eller ens hästrelaterad, men ändå...
Gillar beskrivningen hur skolan är belägen och hur skolans utemiljö beskrivs.
Något måste gått snett när man valde bild?
Visa bifogad fil 158662
Och den kreativa utemiljön syns inte heller jättetydligtAlltså skolan ligger ju precis vid älven, hur svårt ska det vara att visa det genom en bättre bild?
För att inte skrämma bort föräldrar som inte vill att deras barn ska leka precis vid älven?Alltså skolan ligger ju precis vid älven, hur svårt ska det vara att visa det genom en bättre bild?
Och ha en bättre bakgrundsfärg för det beigea över manken flyter ihop med bakgrundenJag kanske är petig nu men… om man ska marknadsföra sitt (rätt dyra) täcke, kan man inte lägga på det rakt på hästen då så det inte hänger ner på baksidan?
Ja!!!Och ha en bättre bakgrundsfärg för det beigea över manken flyter ihop med bakgrunden
Jag stör mig också på att grimman ser så stel ut att den sticker upp ovanför nosryggen
Alltså hur är det ens Möjligt att skriva på det viset med alla rättstavningsprogram? Jag skulle vara tvungen att anstränga mig och rätta "tillbaka" när autokorrekt ville rätta mig.Underavdelningen för särskrivande:
Visa bifogad fil 158826
Efter att jag uppdaterade min telefon så vill den särskriva nästan allt. Det är jätteirriterandeAlltså hur är det ens Möjligt att skriva på det viset med alla rättstavningsprogram? Jag skulle vara tvungen att anstränga mig och rätta "tillbaka" när autokorrekt ville rätta mig.
Ja jag blev imponerad, okej om man har en eller ett par särskrivningar, sånt händer lätt om man som jag är dålig på att kontrollera innan man skickar, men här var det väl bara ett ord (kattungar) som inte var särskrivet av alla ord som skulle varit sammansatta...Alltså hur är det ens Möjligt att skriva på det viset med alla rättstavningsprogram? Jag skulle vara tvungen att anstränga mig och rätta "tillbaka" när autokorrekt ville rätta mig.
Alltså hur är det ens Möjligt att skriva på det viset med alla rättstavningsprogram? Jag skulle vara tvungen att anstränga mig och rätta "tillbaka" när autokorrekt ville rätta mig.
Ja jag blev imponerad, okej om man har en eller ett par särskrivningar, sånt händer lätt om man som jag är dålig på att kontrollera innan man skickar, men här var det väl bara ett ord (kattungar) som inte var särskrivet av alla ord som skulle varit sammansatta...