Medryttare sökes till shettis, maxvikt 60 kg![]()
Haha lite kul för det brukar ju ofta vara liknande maxvikt till stora halvblod i annonser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Medryttare sökes till shettis, maxvikt 60 kg![]()
Inte hästrelaterat, men...
Kommentar till annons:
Stör läg
Jag fattade inte alls och blev mäkta imponerad av TS som svaradeTog ett tag att förstå vad det menades.
Tog ett tag att förstå vad det menades.
Nu väntar vi som inte fattar någonting på förklaringen![]()
Stör läg = Storlek?Nu väntar vi som inte fattar någonting på förklaringen![]()
Stör läg = Storlek?
Dvs en fråga om storleken![]()
Den hade jag inte kunnat hitta på.Stör läg = Storlek?
Dvs en fråga om storleken![]()
Är det till ett förmånligt pris?Någon som vill köpa en tre åring som går mvs c?
Ska en tre-åring verkligen tävlas på msv-nivå?Är det till ett förmånligt pris?
Va? Jag fattar inte? Av din förklaring tror jag man måste ha sett annonsen, det har jag inte gjort. Kan du utveckla?OK.
Inte privatannons och inte häst.
Men "Två upplevelser i en pastill" måste väl vara ett bottennapp när det gäller ett företag som sätter ut reklam/annons för sitt godis.
Menar då uppenbarligen inte att det är kul eller att det blivit underhållande formulerat utan just bara jättedålig annons. Som inte lockar till köp.
Eller?
såklart inte. En treåring tävlas inte alls och är ju i princip bara styrbar i alla gångarterSka en tre-åring verkligen tävlas på msv-nivå?
Den tränade tydligen mot msv a ocksåsåklart inte. En treåring tävlas inte alls och är ju i princip bara styrbar i alla gångarter
Va? Jag fattar inte? Av din förklaring tror jag man måste ha sett annonsen, det har jag inte gjort. Kan du utveckla?
Det var ett skämt. Med tanke på alla fantastiska hästar som ligger ute till extremt förmånliga priser.Ska en tre-åring verkligen tävlas på msv-nivå?
Ah, då är jag med. Men "smakupplevelser" är väl inget nytt?Tja.
Jag tycker att det är löjlig reklam för en karamell med "två upplevelser i samma pastill".
Men det är ju för att jag inte tycker att "upplevelse" är en adekvat beskrivning av vad jag vill ha av en karamell, i och för sig.