Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här med "till rimligt pris" eller "ej fantasisummor". Ofta sett när någon söker dyra märkesprylar och gärna rätt specifikt vilken modell med.

Ok när man skriver "max X kronor" men det här andra slog mig precis för en stund sen när jag läste en annons där någon söker en Kingslandjacka "till rimligt pris". För mig känns det som ett fall av "jag vill ha en 3000-kronorsjacka men vill bara betala 500".

Citat från en köpesannons: "Den ska kunna hoppa en meter och högre Samt gärna hoppa lite om hästen i fråga tycker det är kul", "Vi rider för vår instruktör hopp tränare som är C tränare regelbunden. Vi rider varje vecka. Regelbunden träning för vår ordinarie hoppning."

Tror någon skulle behöva korrekturläsa sin annons för inget är särskilt logiskt :rofl:

Citat från en köpesannons: "Den ska kunna hoppa en meter och högre Samt gärna hoppa lite om hästen i fråga tycker det är kul", "Vi rider för vår instruktör hopp tränare som är C tränare regelbunden. Vi rider varje vecka. Regelbunden träning för vår ordinarie hoppning."

Tror någon skulle behöva korrekturläsa sin annons för inget är särskilt logiskt :rofl:
Läste oxå den och hela annonsen var jätterörig :O

Grön 7 åring till salu som ägaren köpte mars 2018, hästen var halt redan då:confused:
30 papp vill hon ha för den och verkar fortfarande vara halt. :confused:
Jag såg den också! Verkar mystiskt... Säljaren köpte den kanske billigt pga hältan men tröttnade och ville kränga vidare?

En häst som beskrivs som en läromästare i hoppning. Ingen tdb-länk, men jag hittade den och den visade sig ha blivit utesluten i ungefär varannan start under året. Visst, ibland kan det absolut bero på ryttarmissar, men det kändes lite väl mkt för att saluföra hästen som läromästare i hoppning när den blir utesluten i 1m klasser varannan start:confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
613
Senast: Tokyo
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
512
Senast: sweep
·
Gnägg Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Svar
4
· Visningar
547
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka