VerkligenJa, för de är ju verkligen likvärdiga...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VerkligenJa, för de är ju verkligen likvärdiga...
Ja, för de är ju verkligen likvärdiga...
Vet inte jag?
De står ungefär lika högt p¨å min önskelista i alla fall:::
Läste oxå den och hela annonsen var jätterörig :OCitat från en köpesannons: "Den ska kunna hoppa en meter och högre Samt gärna hoppa lite om hästen i fråga tycker det är kul", "Vi rider för vår instruktör hopp tränare som är C tränare regelbunden. Vi rider varje vecka. Regelbunden träning för vår ordinarie hoppning."
Tror någon skulle behöva korrekturläsa sin annons för inget är särskilt logiskt
Ja, man fattade ju ingenting av den annonsenLäste oxå den och hela annonsen var jätterörig :O
Håller med, mycket spännande. Man kanske styr med tummarna?Det låter iofs spännande.
Den kanske tycker att rött skär sig mot pälsen? mina hästar tycker att rosa och pasteller skär sig mot deras pälsShowfilt sökes. Men det får inte vara nåt rött på, för det gillar inte hästen
Jag såg den också! Verkar mystiskt... Säljaren köpte den kanske billigt pga hältan men tröttnade och ville kränga vidare?Grön 7 åring till salu som ägaren köpte mars 2018, hästen var halt redan då
30 papp vill hon ha för den och verkar fortfarande vara halt.
Jag såg den också! Verkar mystiskt... Säljaren köpte den kanske billigt pga hältan men tröttnade och ville kränga vidare?
Verkligen! Och varför inte låta en veterinär kolla igenom hästen för att hitta orsaken?Ja det var lite konstigt med all den långa texten först om hästen och sen i slutet nämna den är halt men blivit behandlad med laser(?) 7 gr..?
Verkligen! Och varför inte låta en veterinär kolla igenom hästen för att hitta orsaken?